TOTAL dosare echivalare
conform
Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaştere
şi echivalare a creditelor profesionale transferabile
15 noiembrie 2021 – 15 ianuarie 2022
Atribuții RFC și anexe 2021-2022
link prezenta 23.09.2021 https://forms.gle/MZ9KhJcJfQFRAQCTA
Echivalarea creditelor profesionale transferabile
În atenția cadrelor didactice care doresc să echivaleze în credite profesionale transferabile programele de formare finalizate în intervalul consecutiv de 5 ani școlari de activitate didactică considerat de la data promovării examenului de definitivat conform OM 5967/06.11.2020, art.4, alin (1).
Calendar echivalare:
Ø 1 septembrie – 15 noiembrie:
o personalul didactic, de conducere, de îndrumare și de control depune la secretariatul unității de învățământ în care este încadrat în anul școlar respectiv cererea și un dosar care va conține copii în conformitate cu originalul ale diplomelor/ atestatelor/ adeverințelor care certifică participarea la formele de organizare a formării continue pentru care solicită echivalarea, validate prin semnătura solicitantului. Dosarul poate conține și CI, certificat de naștere, certificat căsătorie;
Ø 15 noiembrie – 15 ianuarie:
o Comisia de la nivelul fiecărei unități de învățământ își desfășoară activitatea în intervalul 15 noiembrie – 15 ianuarie.
- La nivelul fiecărei unități de învățământ se constituie, anual, prin decizie a directorului, o comisie pentru echivalarea în credite profesionale transferabile a formelor de organizare a formării continue enumerate la art. 6 și la art. 7 alin. (1);
Atenție!
Se echivalează programele de formare finalizate în ultimul interval consecutiv de 5 ani școlari de activitate didactică la catedră, considerat de la data promovării examenului de definitivare în învățământ, fără a lua în calcul perioadele de suspendare a contractului individual de muncă, în condițiile legii.
Comisia prevăzută la art.12 își poate desfășura activitatea în sistem online, în situația limitării sau suspendării activităților didactice, în perioada stării de alertă/urgență.
Documente utile:
Modele/recomandări documente
Anexa_3_decizie comisie_unitate școlară
Anexa_4_PV comisie de echivalare
INSPECTOR ȘCOLAR PENTRU DEZVOLTAREA RESURSEI UMANE, DIRECTOR CCD Prahova,
Prof. Laura Marilena DOP Prof. Daniela Mariana CAZACU
Stimați colegi,
I Pentru realizarea Raportului cu privire la impactul programelor de formare al Casei Corpului Didactic Prahova, pentru anul școlar 2020-2021, vă rugăm să completați prin responsabilul cu formarea continuă din instituția dumneavoastră, formularul Impactul programelor de formare-anul școlar 2020 -2021 până în data de 20 iunie 2021.
Ca anul trecut, impactul trimis de fiecare instituție prin intermediul responsabilului cu formarea continua, va fi postat pe site-ul www.ccdph.ro la sectiunea Responsabili cu Formarea Continuă.
II Pentru centralizarea datelor cu privire la analiza de nevoi pentru fundamentarea Ofertei Casei Corpului Didactic Prahova, vă punem la dispoziție urmatoarele:
1 Un document Excel cu denumirea Analiza de nevoi pentru fundamentarea ofertei Casei Corpului Didactic Prahova în care responsabilul cu formarea continuă completează datele obținute de la colegii din școală (are același format ca in anii trecuți)
Vă rugăm să completați documentul Excel până la data de 20 iunie 2021.
Instrucţiunile de completare și link-ul pentru a completa documentul au fost trimise pe e-mail responsabililor cu formarea continuă și instituțiilor de învățământ.
Fisa de formare continuă II – termen 5 octombrie 2020
FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE FORMARE CONTINUĂ II; an școlar 2020-2021
Centralizator dosare echivalare credite – termen de completare 10 octombrie 2020 ( se va completa după finalizarea procedurii de echivalare)
Centralizator dosare echivalare credite- septembrie 2020
Stimați colegi,
I Pentru realizarea Raportului cu privire la impactul programelor de formare al Casei Corpului Didactic Prahova, pentru anul școlar 2019-2020, vă rugăm să completați, în calitate de responsabil cu formarea continuă din instituția dumneavoastră, formularul Impactul programelor de formare-anul școlar 2019 2020 până la data de 12 iunie 2020.
Ca anul trecut, impactul trimis de fiecare instituție prin intermediul responsabilului cu formarea continua, va fi postat pe site-ul www.ccdph.ro la sectiunea Responsabili cu Formarea Continuă.
Impactul va fi transmis o singură dată.
II Pentru centralizarea datelor cu privire la analiza de nevoi pentru fundamentarea Ofertei Casei Corpului Didactic Prahova, vă punem la dispoziție urmatoarele:
1 Un document Excel cu denumirea Analiza de nevoi pentru fundamentarea ofertei Casei Corpului Didactic Prahova în care responsabilul cu formarea continuă completează datele obținute de la colegii din școală ( are același format ca in anii trecuți)
Vă rugăm să completați documentul Excel până la data de 12 iunie 2020.
CCD Prahova
Instrucţiunile de completare și link-ul pentru a completa documentul au fost trimise pe e-mail responsabililor cu formarea continuă și instituțiilor de învățământ.
În urma ședinței cu responsabilii cu formarea continuă din data de 24.09.2019, vă informăm:
1 Fișa individuală de formare continuă II FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE FORMARE CONTINUĂ II; an școlar 2019-2020 (Link) termen 10 octombrie 2019. Completarea este obligatorie
pentru fiecare cadru didactic.
2 Centralizator dosare echivalare C.P.T . CENTRALIZATOR DOSARE ECHIVALARE CREDITE- SEPTEMBRIE 2019(link) termen de completare 1 octombrie 2019.
Se completează de către responsabilii cu formarea continuă care au avut dosare de echivalare.
3 Responsabilul cu formarea continuă din instituție (anul școlar 2019-2020) va completa formularul de înscriere pentru cursul avizat Managementul formării continue în școli (nr.49) la linkul.– termen 27 septembrie 2019 . Vă rugăm să verificați datele de contact pe care ni le transmiteți pentru că acestea vor fi folosite pentru comunicarea cu responsabilul cu formarea continuă.
Succes!
Stimate colege, stimati colegi,
Marti, 24 septembrie 2019, în Sala de Consiliu a C.C.D. Prahova, va avea loc prima sedință de instruire a responsabililor cu formarea continuă și dezvoltarea profesională din unitățile de învățământ preuniversitar din judetul Prahova, dupa cum urmeaza:
– 10.00 – 12.00 pentru scolile din învățământul RURAL
– 12.30 – 14.30 pentru școlile din învățământul URBAN.
Prezența la sedinta a R.F.C. sau a unui membru al comisiei din școală este strict obligatorie.
Va fi adusă Decizia de numire a comisiei F.C.D.P., comisie formată din responsabil și cel puțin doi membri.
Pentru dosarele depuse în termenul legal la instituția dumneavoastră de învățământ în vederea echivalării creditelor profesionale transferabile, veți avea în vedere următoarele:
– În comisia de echivalare a creditelor profesionale transferabile constituită la nivelul unității de învățământ, al 3-lea membru este un un profesor metodist de la Casa Corpului Didactic Prahova, pe care-l veți selecta dumneavoastră din următoarea echipă:
Prof. Ionescu Daniela, Prof. Stanciu Alin.
– Dosarul de echivalare pe care îl veți aduce la ședință va cuprinde:
- Copie conform cu originaluldupă Decizia de constituire a comisiei pentru echivalare;
- Copie după Cererea de echivalare creditelor profesionale transferabile (înregistrată în perioada 1 – 15 septembrie 2019la secretariatul unității școlare);
- Copii conform cu originalulale documentelor în baza cărora se solicită echivalarea (conform OM 5562/2011, art. 8-9) sau declarație pe propria răspundere;
- Proces-verbal, în original (două exemplare),încheiat în ședința de analiză a dosarelor de echivalare semnat de R.F.C. și directorul unității;
- Adeverință tip de acordare a creditelor, în original, semnată de directorul unității de învățământ (modelul este atașat);
Cu stima,
Director C.C.D. Prahova,
Prof. Mariana CAZACU
Prof. Magdalena-Maria GEORGESCU
Inspector scolar pentru dezvoltarea resursei umane
Model adeverinta echivalare
FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE FORMARE CONTINUĂ II; an școlar 2019-2020 (Link) termen 10 octombrie 2019. Completarea este obligatorie pentru fiecare cadru didactic.
Baza de date cu responsabilii cu formarea continuă (anul școlar 2019-2020) se realizează completând formularul de înscriere pentru cursul avizat Managementul formării continue în școli (nr.49) la linkul.– termen 27 septembrie
TOTAL dosare echivalare conform
Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaştere şi echivalare
a creditelor profesionale transferabile Ordin 5562 07-Oct-2011
Stimate colege, stimați colegi,
Vă reamintim de posibilitatea echivalării creditelor profesionale transferabile conform ORDINULUI nr. 5562 din 7 octombrie 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaştere şi echivalare a creditelor profesionale transferabile (disponibil aici ).
În comisia de echivalare a creditelor profesionale transferabile constituită la nivelul unității de învățământ, al 3-lea membru este un un profesor metodist de la Casa Corpului Didactic Prahova (Prof. Ionescu Daniela sau Prof. Stanciu Alin).
Director C.C.D. Prahova, Inspector Scolar pentru
Prof. Mariana CAZACU Dezvoltarea Resurse Umane ISJ Prahova,
Prof. Magdalena-Maria GEORGESCU
Impactul programelor de formare-anul școlar 2018 2019 descărcați aici!
I Pentru realizarea Raportului cu privire la impactul programelor de formare al Casei Corpului Didactic Prahova, pentru anul școlar 2018-2019, vă rugăm să completați, în calitate de responsabil cu formarea continuă din instituția dumneavoastră, formularul Impactul programelor de formare-anul școlar 2018 2019 până la data de 25 iunie 2019.
Ca anul trecut, impactul trimis de fiecare instituție prin intermediul responsabilului cu formarea continua, va fi postat pe site-ul www.ccdph.ro la sectiuneaResponsabili cu Formarea Continuă.
Impactul va fi transmis o singură dată.
II Pentru centralizarea datelor cu privire la analiza de nevoi pentru fundamentarea Ofertei Casei Corpului Didactic Prahova, vă punem la dispoziție urmatoarele:
1 Un document Excel cu denumirea Analiza de nevoi pentru fundamentarea ofertei Casei Corpului Didactic Prahova în care responsabilul cu formarea continuă completează datele obținute de la colegii din școală ( are același format ca in anii trecuți)
Vă rugăm să completați documentul Excel până la data de 25 iunie 2019.
2 Un Formular A în care se completeză informații sintetizate din rapoartele întocmite în urma inspecțiilor efectuate cadrelor didactice din școală de către inspectori și metodiști ISJ( înscrise în Registrul de procese-verbale în rubrica Recomandări) în anul școlar 2018-2019. Vă rugăm să completați până la data de 25 iunie 2019.
3 Un Formular B în care se completeză informații sintetizate din fișele de observații (întocmite în urma asistențelor la ore efectuate cadrelor didactictice din școală de către directori și responsabilii de arii curriculare/catedre/comisii ) și din alte documente în anul școlar 2018-2019. Vă rugăm să completați până la data de 25 iunie 2019.
Link-urile de acces la formularele de mai sus si instrucțiunile aferente au fost trimise pe adresele de email ale responsabililor cu formarea continua si pe adresele de email ale scolilor
ATRIBUŢIILE RESPONSABILULUI CU FORMAREA CONTINUĂ ȘI DEZVOLTARE PROFESIONALĂ
În atenția R.F.C.: link-uri Fișă II și Centralizator dosare echivalare credite
Centralizator dosare echivalare credite – termen de completare 7 octombrie 2018 apăsați aici
Fisa de formare continuă II – termen 15 octombrie 2018 apăsați aici
Buna ziua, Model adeverinta echivalare
marți, 2 octombrie 2018, în Sala de Consiliu a C.C.D. Prahova, va avea loc prima sedință de instruire a responsabililor cu formarea continuă și dezvoltarea profesională din unitățile de învățământ preuniversitar din judetul Prahova, dupa cum urmeaza:
– 10.00 – 12.00 pentru scolile din învățământul RURAL
– 12.00 – 14.00 pentru școlile din învățământul URBAN.
Prezența R.F.C. sau a unui membru al comisiei din școală este strict obligatorie.
Va fi adusă Decizia de numire a comisiei F.C.D.P., comisie formată din responsabil și cel puțin doi membri.
Pentru dosarele depuse în termenul legal la instituția dumneavoastră de învățământ în vederea echivalării creditelor profesionale transferabile, veți avea în vedere următoarele:
– În comisia de echivalare a creditelor profesionale transferabile constituită la nivelul unității de învățământ, al 3-lea membru este un un profesor metodist de la Casa Corpului Didactic Prahova, pe care-l veți selecta dumneavoastră din următoarea echipă:
Prof. Dedu Carmen, Prof. Ionescu Daniela, Prof. Stanciu Alin.
– Dosarul de echivalare pe care îl veți aduce la ședință, va cuprinde:
· Copie conform cu originalul după Decizia de constituire a comisiei pentru echivalare;
· Copie după Cererea de echivalare creditelor profesionale transferabile (înregistrată în perioada 1 – 15 septembrie 2018 la secretariatul unității școlare);
· Copii conform cu originalul ale documentelor în baza cărora se solicită echivalarea (conform OM 5562/2011, art. 8-9) sau declarație pe propria răspundere;
· Proces-verbal, în original (două exemplare) , încheiat în ședința de analiză a dosarelor de echivalare semnat de R.F.C. și directorul unității;
· Adeverință tip de acordare a creditelor, în original, semnată de directorul unității de învățământ (modelul este atașat);
Director C.C.D. Prahova, Inspector Scolar Pentru Dezvoltarea Resursei Umane ISJ Prahova,
Prof. Mariana CAZACU Prof. Magdalena-Maria GEORGESCU
Stimate colege, stimați colegi,
Vă reamintim de posibilitatea echivalării profesionale transferabile
conform ORDINULUI nr. 5562 din 7 octombrie 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaştere şi echivalare a creditelor profesionale transferabile
Director C.C.D. Prahova, Inspector Scolar pentru
Prof. Mariana CAZACU Dezvoltarea Resurse Umane ISJ Prahova,
Prof. Magdalena-Maria GEORGESCU