Eliberare adeverințe CRED

Vă facem cunoscut că în perioada 29.06. – 03.07.2020, în intervalul orar 9-13, se eliberează adeverințele de absolvire a cursului CRED pentru seria 3 – primar și seria 4 – limba romana, matematica si fizica, la secretariatul C.C.D. Prahova.

De asemenea, reamintim absolventilor din seria 1 si seria 2 că adeverintele de absolvire a cursului CRED se găsesc la secretariatul C.C.D. Prahova și se vor elibera în aceeași perioadă.

Prelungire perioadă înscrieri „Creatori de Educație” – 18.06.2020


ANUNT DEPUNERE DOSARE CURS CRED – 27.05.2020

Adresa depunere dosare CRED

Anexa 1_Cerere de înscriere – gimnaziu

Anexa 1_Cerere de înscriere – primar

Anexe 2, 3, 4 înscriere CRED

Adeverința eliberată de unitatea de învățământ

IMPORTANT – SELECȚIE CURS CRED – mai 2020

ANUNȚ SELECȚIE GRUP ȚINTĂ – Curs CRED – 12.05.2020 

EVALUĂRI FINALE cursuri CRED

 

INFORMAȚII UTILIZARE PLATFORME/APLICAȚII

 

 Înscrieri Concursul Național „Creatori de Educație” | Ministerul Educației și Cercetării, ediția a doua

https://www.edu.ro/%C3%AEncepe-doua-edi%C8%9Bie-selec%C8%9Biei-na%C8%9Bionale-%E2%80%9Ecreatori-de-educa%C8%9Bie%E2%80%9D

 

Reprogramare cursuri CRED

 

Comunicat MEN – 24.03.2020 – apasă aici

MESAJ DIN PARTEA ECHIPEI CRED – 23.03.2020 

Bine v-am găsit, dragi colegi!

 
Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” organizează, încă de săptămâna trecută, o serie de webinare, adresate cadrelor didactice, din România, în care sunt prezentate instrumente de lucru sau predare online, gratuite, atât de utile în această perioadă.
Vă invităm să vă alăturați acestor ateliere de lucru online, acesta fiind calendarul evenimentelor:
 
Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom și Livresq
 

Agenda discuțiilor:

Zoom – aplicație pentru webinarii și interacțiune directă cu participanții:

  1. Ce este și la ce se poate folosi Zoom
  2. Cum se organizează o conferință în Zoom?
  3. Cum se accesează o conferință realizată în Zoom?
  4. Cum se lucrează într-o conferință organizată în Zoom?

LIVRESQ – Authoring Tool – instrument pentru crearea de resurse educaționale interactive:

  1. Ce este LIVRESQ?
  2. Structura LIVRESQ
  3. Cum realizez o lecție în LIVRESQ?
  4. Cum utilizez o lecție realizată în LIVRSQ (distribuire către elevi, export)?
 
Webinarele următoare:
  • Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Webex

  • Miercuri, 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom

 
Webinare desfășurate:

Agenda discuțiilor webinarului „Utilizarea Teams/Office365”, desfășurat  joi, 19 martie:

  1. Cum putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
  2. Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind conturile @educred.ro?
  3. Cum putem interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membri din echipa extinsă EduCred, utilizând Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
  4. Cum putem transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor „Microsoft Teams” din care facem parte?
  5. Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
  6. Care sunt căile prin care putem obține suport de la echipa Microsoft?
  • Vineri, 20 martie, ora 11.00: Utilizare Google Meet – înregistrare disponibilă aici(click pe link pentru acces) – https://youtu.be/mUdGXaN4fmw

Agenda discuțiilor webinarului „Utilizare Google Meet”, prezentat de Ștefan Apăteanu (CEO Eduapps):

  1. – Crearea unui eveniment cu videoconferință în Google Calendar
  2. – Utilizare MEET pentru predarea la distanță
  3. – Utilizare Youtube live
Mai multe detalii, despre participarea la webinare și despre agenda fiecărui atelier, sunt disponibile pe pagina Facebook „Proiectul CRED” sau pe site-ul proiectului, www.educred.ro
De asemenea, vă invităm să vă abonați la pagina YouTube a proiectului CRED, întrucât toate webinarele vor fi înregistrate și publicate aici – CLICK pentru acces.
 
 
Vă mulțumim și vă dorim o săptămână ușoară.
 
Echipa CRED
 
 

WEBINARII ȘI ATELIERE EDUCRED

Mesaj din partea echipei tehnice Educred – 17.03.2020
 
 
Bună ziua tuturor!
 
În primul rând vă transmitem toată aprecierea echipei tehnice pentru modul în care v-ați implicat în aceste zile, datele din platformă indicând creșteri masive ale utilizării instrumentelor educaționale puse la dispoziție prin platforma educațională CRED.
 
În aceste zile am lucrat împreună cu colegii noștri să vă asigurăm resurse și instrumente pe care le puteți folosi în activitatea dvs.
 
Venim astfel pentru perioada următoare cu un program de instruire în utilizarea anumitor tehnologii astfel:
  • Joi, 19 martie ora 10.00 : Utilizarea Teams/Office365
  • Vineri, 20 martie ora 11.00 : Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom
!!! În cazul în care aveți sugestii pentru temele atelierelor dedicate instrumentelor online, vă rugăm să scrieți la adresa resurse@educred.ro!
Reamintesc ca aveți acces la multe aplicații direct la adresa: https://www.educred.ro/platforma-educationala/ 

Pentru primul eveniment :

INTALNIRE TIP EVENIMENT LIVE (Max. 10.000 persoane) 

Joi, 19 Martie 2020, ora 10:00, ne vom întâlni, virtual, pentru a afla cum putem beneficia de aplicațiile de productivitate Microsoft, în cadrul proiectului EduCred!

 Pentru a putea accesa întâlnirea virtuală, aveți nevoie de un calculator cu acces la internet și să dați click, începând cu ora 10:00, pe APASĂ AICI PENTRU A INTRA ÎN ÎNTÂLNIREA VIRTUALĂ –  Joi, 19 Martie, ora 10:00

 Vă recomandăm să aveți la îndemână user-ul (adresa de email a dumneavoastră în format prenume.nume@educred.ro) și să vă cunoașteți parola de acces aferentă acestui cont.

 După ce veți accesa link-ul (în funcție de calculatorul dumneavoastră), se va deschide o pagină de internet. Dacă nu aveți aplicația Microsoft Teams instalată, puteți intra direct în întâlnire, selectând opțiunea ”Watch on the web instead„ (vizualizează în browser), conform imaginii de mai jos:

Daca nu ai apicatia Teams instalata, selecteaza optiunea ”Watch on the web instead”. 

Tot ceea ce trebuie să mai faceți este să dați sign in folosind user-ul și parola dumneavoastră @educred.ro. Dacă nu le cunoașteți, puteți accesa evenimentul live în mod anonim, accesând varianta „Join anonymously”.

Agenda pe care ne-o propunem este următoarea:

  1. Cum ne putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
  2. Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind contul meu @educred.ro?
  3. Cum pot interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membrii din echipa mea extinsă EduCred folosind Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
  4. Cum pot transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor ”Microsoft Teams” din care fac parte?
  5. Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
  6. Care sunt căile prin care pot obține suport de la echipa Microsoft?

Vă mulțumim și vă asteptăm!

LINK ÎNTÂLNIREAPASĂ AICI PENTRU A INTRA ÎN ÎNTÂLNIREA VIRTUALĂ –  Joi, 19 Martie, ora 10:00

 

Această serie de evenimente va fi promovată pe Facebook (pagina proiectului si a grupului proiectului CRED) și pe Youtube, ramânând resurse înregistrate
 

Vă mulțumesc din partea echipei tehnice și vă asigurăm de tot concursul nostru,

 
Liviu Constandache

Coordonator RED

Curriculum Relevant pentru o Educație Deschisă

 
Anunt – 11.03.2020

Ca urmare a măsurilor dispuse prin Hotărârea Comitetului Național pentru Situații  Speciale de Urgență nr.6/09.03.2020, privind aprobarea unor măsuri suplimentare de combatere a noului Coronavirus  și prin Hotărârea nr.8 din 09.03.2020  a Grupului de suport tehnico-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, vă comunicăm următoarele:

1.      Activitățile programelor de formare continuă aflate în derulare pentru seriile curente de nivel primar și gimnazial desfășurate față în față, se vor reprograma după momentul reluării activităților în unitățile de învățământ preuniversitar.

2.      În perioada 11-22 martie 2020, respectiv a suspendării, se vor desfășura doar activitățile de formare  on-line conform calendarelor aprobate.

3.      Activitățile de formare a formatorilor-nivel I, furnizor IȘE (grupele care ar fi trebuit să înceapă formarea în 17 martie) se vor replanifica după reluarea activităților în unitățile de învățământ preuniversitar.
 
 
Cu deosebita considerație,
 
Merima Carmen Petrovici
Manager proiect

 

SERIA 2 GRUPE CRED 

SERIA 2 GRUPE CRED

 

Documente de înscriere grup țintă pentru programul de formare CRED

                  Dosarul de înscriere (în folie de plastic pentru fiecare cursant, documente necapsate) va conține următoarele documente:

1.     Cerere de înscriere (Anexa 1)

2.     Formular grup țintă (Anexa 2),

3.     Acord de prelucrare a datelor (Anexa 3)

4.     Declarație de disponibilitate (Anexa 4)

5.     copie CI/BI

6.     copie certificat de naștere

7.     copie certificat căsătorie

8.     copie diploma de licență

9.     adeverință eliberată de unitatea de învățământ

       ANEXA 1_CERERE DE INSCRIERE_PROGRAM_Gimnazial                      anexe varianta noua

 

Program de formare Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – 120 de ore, 30 de credite profesionale transferabile

·        Grupa 1 PRIMAR  03.09.2019-31.10.2019

·        Grupa 1 LIMBA ROMÂNĂ  12.10.2019-17.12.2019

·        Grupa 1 FIZICĂ  21.10.2019-14.12.2019

·        Grupa 1 MATEMATICĂ 26.10.2019-21.12.2019

·        Grupa 2  MATEMATICĂ 26.10.2019-21.12.2019

 

APEL SELECȚIE FORMATORI – Proiect CRED

CORRIGENDUM Nr. 1 LA APELUL nr. 2436/CRED/TR/15.11.2019 | Casa Corpului Didactic

CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN, în calitate de coordonator partener al M.E.N, anunță organizarea selecției pentru ocuparea unor posturi de formatori în regiunea SUD-MUNTENIA în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI” – CRED, cod SMIS 2014+: 118327  

 

Depunere dosare de înscriere pentru cadrele didactice selectate pentru programul de formare CRED –învățământ gimnazial

În atenția conducerii unităților de învățământ și a cadrelor didactice

selectate pentru programul de formare CRED

         Ref: Depunerea dosarelor de înscriere

          Având în vedere organizarea programului de formare CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți –învățământ gimnazial, pentru disciplinele Limba și literatura română, Matematică, Fizică, cadrele didactice selectate și validate de C.A. al unității de învățământ vor depune dosarele de înscriere printr-un delegat al unității de învățământ PJ,  la Casa Corpului Didactic Prahova, în Sala 12, etajul 1, conform următorului program:

Vineri, 27 septembrie 2019: în intervalul orar 8:00 – 10:00; 14:00 – 16:00

Luni, 30 septembrie 2019: în intervalul orar 14:00 – 16:00

Dosarul de înscriere (în folie de plastic pentru fiecare cursant, documente necapsate) va conține următoarele documente:

  1. Cerere de înscriere (Anexa 1)
  2. Formular grup țintă (Anexa 2),
  3. Acord de prelucrare a datelor (Anexa 3)
  4. Declarație de disponibilitate (Anexa 4)
  5. copie CI/BI
  6. copie certificat de naștere
  7. copie certificat căsătorie
  8. copie diploma de licență
  9. adeverință eliberată de unitatea de învățământ

        Pentru informații suplimentare, vă rugăm să luați legătura cu doamna Felicia Georgescu, expert local grup țintă, tel. 0745 038805.

Director,

Prof. Daniela-Mariana CAZACU

 

Adresa inscriere CRED gimnaziu

  CĂTRE UNITĂȚILE  DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR  DIN JUDETUL PRAHOVA

 Ref.: Selecția  cadrelor  didactice  din învățământul   gimnazial pentru diciplinele limba și literatura română, matematică, fizică, în vederea  participării   la cursul  de formare  acreditat  CRED (120 de ore – 30 CPT)

 Ca urmare a adresei MEN nr. 1948/11.09.2019  privind  selecția cadrelor didactice         din învățământul   gimnazial pentru  cursul  de formare  profesională   continuă  „CRED- Curriculum  relevant,  educatie  deschisă  pentru  toți- Formare nivel II – învățământ   gimnazial” acreditat de Casa Corpului Didactic Teleorman în cadrul proiectului Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți- CRED, vă solicităm să realizați selecția la nivelul unității de învățământ a cadrelor didactice care predau disciplinele Limba și literatura română, Matematică, Fizică,  în vederea participării la cursul menționat sus.

Conform Calendarului selecției grupului țință (Anexa 1 a Adresei 1948/11.09.2019) până la data de 20.09.2019 are loc selecția cadrelor din învățământul gimnazial pentru  cursul  de formare  profesională   continuă  „CRED- Curriculum  relevant,  educatie  deschisă  pentru  toți – Formare nivel II – învățământ   gimnazial”, la propunerea consiliului profesoral și validarea în consiliul de administrație al unității de învățământ. Vă rugăm să aveți în vedere numărul maxim de locuri alocat pentru fiecare unitate școlară, conform Anexei 3.

        Conform Calendarului selecției grupului țință (Anexa 1 a Adresei 1948/11.09.2019), până la data de 23.09.2019directorul unității de învățământ înaintează către Casa Corpului Didactic Prahova (doamna Adriana Ivan) următoarele documente: copia procesului-verbal al consiliului profesoral și copia procesului-verbal al consiliului de administrație, tabel centralizator cu cadrele didactice validate pentru înscriere (Anexa 4). Datele din Anexa 4 trebuie completate și electronic la acest link – pentru fiecare cadru didactic validat.

       Toți directorii și directorii adjuncți care își desfășoară activitatea pe nivelul de învățământ gimnazial și predau una din disciplinele menționate, vor participa implicit la curs.

 Director  CCD Prahova,

                Prof.  Daniela Mariana CAZACU

Conținut filă