În vacanța de vară activitatea de formare a CCDPH continuă online. Mai jos va puteți înscrie la unul dintre cursurile ce se vor desfășura. Vizualizați la acest link oferta https://ccdph.ro/wp/oferta-formare-2019-2020/.

 Înscriere cursuri ONLINE 2019- 2020

În funcție de înscrieri, se vor organiza grupele și veți fi notificați prin email.

27 iulie 2019

___________________________________________________________
Curs avizat gratuit – în atenția celor inscrisi la examenul de Difinitivat 2020 aici – 3 iulie 2020
 
 

_______________________________________

Oferta curs limba engleza cu certificat ANC  –  23.06.2020

 
 
15 IUNIE 2020- 131 DE ANI DE LA MOARTEA LUI MIHAI EMINESCU
Astăzi, 15 iunie 2020, se împlinesc 131 de ani, de la trecerea în eternitate a poetului național Mihai Eminescu (născut Mihail Eminovici; n. 15 ianuarie 1850, Botoșani – d. 15 iunie 1889, București), poet, prozator și jurnalist român, socotit de cititorii români și de critica literară postumă, drept cea mai importantă voce poetică din literatura română.
 
 
 
 
Cursul de specializare pentru funcția de BIBLIOTECAR, cod C.O.R 262202, organizat de CCD Prahova în colaborare cu S.C. School Consulting, va începe joi, 4.06.2020, ora 16.00, în Sala Mare (Sala de Consiliu), parter.
 
 

 

Oferta curs limba engleza cu certificat ANC – 29.05.2020

ANUNT DEPUNERE DOSARE CURS CRED – 27.05.2020

Adresa depunere dosare CRED

Anexa 1_Cerere de înscriere – gimnaziu

Anexa 1_Cerere de înscriere – primar

Anexe 2, 3, 4 înscriere CRED

Adeverința eliberată de unitatea de învățământ

Simpozionul ”TENDINTE MODERNE IN EDUCATIA PARENTALA – ARTA DE A FI PARINTE”, editia a IV-a

Intalnirea va avea loc miercuri, 3 iunie, ora 16.


Etapa I de formare Școala Online CCD Prahova 

25 mai 2020 Detalii aici

__________________________________________________________

Eveniment gratuit recomandat de Ministerul Educației și Cercetării: Folosește manualele 3D și instrumentele interactive pentru a susține lecții la distanță – EdituraDP.Ro

https://www.edituradp.ro/articol/eveniment-gratuit-recomandat-de-ministerul-educatiei-si-cercetarii-foloseste-manualele-3d-si-instrumentele-interactive-pentru-a-sustine-lectii-la-distanta–i116

 

ANUNȚ CURSURI ONLINE GRATUITE – 18.05.2020 

PARTENERIAT ÎN CADRUL PROIECTULUI ,,EDUCAȚIE PENTRU CETĂȚENIE DEMOCRATICĂ

 C.C.D FESTIVALUL STIINTELOR

C.C.D. Parteneriat Educatie pentru democratie

 

IMPORTANT – SELECȚIE CURS CRED – mai 2020

ANUNȚ SELECȚIE GRUP ȚINTĂ – Curs CRED – 12.05.2020

 

EVALUĂRI FINALE cursuri CRED

 

Cafeneaua virtuală AdLittera”

ASOCIAȚIA PENTRU EDUCAȚIE ȘI CULTURĂ ADLITTERAîn parteneriat cu CASA CORPULUI DIDACTIC, organizează suita de webinare (seminare online), cu denumirea „Cafeneaua virtuală AdLittera”, în cadrul proiectului „SUPERDASCĂL”, dedicat cadrelor didactice din ciclurile de învățământ primar, gimnazial și liceal.

Din această serie, vă invităm la seminarele online, gratuite, cu temele„Adaptare la schimbare”, „Trusa de prim ajutor la stres” și „Educație online versus offline (avantaje, dezavantaje, beneficii)”

„Cafeneaua virtuală AdLittera” vă propune această serie de seminare online, care invită la dezbateri pe diverse teme de actualitate, prin care să conștientizăm rolul unor instrumente specifice, în dezvoltarea rezilienței la stres și schimbare. Participanții au posibilitatea să-și actualizeze cunoștințele, să interacționeze și să prezinte succint experiențele proprii, într-o manieră relaxată.

Seminarele vor fi susținute pe platforma ZOOM, de luni până vineri, în următoarele intervale orare: 9.00-10.30 și 16.00-17.30. Grupul va fi format din maxim 16 participanți, pentru a asigura fiecăruia spațiu suficient de interacțiune.

Înscrierile se vor face prin completarea chestionarului următor: Înscriere Cafenea/Ceainărie – Adaptarea la schimbare

 

Înscrieri Concursul Național „Creatori de Educație” | Ministerul Educației și Cercetării, ediția a doua

https://www.edu.ro/%C3%AEncepe-doua-edi%C8%9Bie-selec%C8%9Biei-na%C8%9Bionale-%E2%80%9Ecreatori-de-educa%C8%9Bie%E2%80%9D

 

Măsuri luate de MEC pentru reluarea activității în unitățile școlare

https://edu.ro/ministerul-educa%C8%9Biei-%C8%99i-cercet%C4%83rii-anun%C8%9B%C4%83-m%C4%83surile-luate-%C3%AEn-sistemul-rom%C3%A2nesc-de-%C3%AEnv%C4%83%C8%9B%C4%83m%C3%A2nt-%C3%AEn 

Masuri_reluare_activitate_educatie

RESURSE DIGITALE PENTRU PROFESORI 

https://digital.educred.ro/

 

Resurse educaționale/informaționale pe categorii de vârstă / cicluri de școală

    1. Preșcolari

  1. Clasele 1-4

    1. Clasele 5-8

    1. Liceu

    1. Adulți

  1. Cultură

    1. Teatru 

    1. Muzee – tururi virtuale

  1. Conferințe, dezbateri, dialoguri

    1. Comedie / stand-up

  1. Descoperă Terra (camere web) / Grădini zoologice

 

SCRISOARE DIN PARTEA MEC CATRE CADRELE DIDACTICE  publicat 30.03.2020

RESURSE ANTRENAMENT PENTRU EXAMENELE NATIONALE  publicat 30.03.2020

Comunicat MEN – 24.03.2020 – apasă aici


Webinare deschise cadrelor didactice, cu tema instrumentelor de lucru online

Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” organizează o serie de webinare, adresate cadrelor didactice, din România, în care vor fi prezentate instrumente de lucru sau predare online, gratuite, atât de utile în această perioadă.  
 

Discuțiile viitoare, se vor desfășura, conform calendarului.

  • Vineri, 20 martie, ora 11.00: Utilizare Google Meet – înregistrare disponibilă pe pagina YouTube EduCred, în cursul zilei de vineri, 20 martie
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom

Webinarii și Ateliere EDUCRED

Mesaj din partea echipei tehnice Educred – 17.03.2020

 
Buna ziua tuturor!
 
In primul rând vă transmitem toată aprecierea echipei tehnice pentru modul în care v-ați implicat în aceste zile, datele din platformă indicând creșteri masive ale utilizării instrumentelor educaționale puse la dispoziție prin platforma educațională CRED.
 
În aceste zile am lucrat împreună cu colegii noștri să vă asigurăm resurse și instrumente pe care le puteți folosi în activitatea dvs.
 
Venim astfel pentru perioada următoare cu un program de instruire în utilizarea anumitor tehnologii astfel:
  • Joi, 19 martie ora 10.00 : Utilizarea Teams/Office365
  • Vineri, 20 martie ora 11.00 : Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom
!!! În cazul în care aveți sugestii pentru temele atelierelor dedicate instrumentelor online, vă rugăm să scrieți la adresa resurse@educred.ro!
Reamintesc ca aveți acces la multe aplicații direct la adresa: https://www.educred.ro/platforma-educationala/

Pentru primul eveniment :

INTALNIRE TIP EVENIMENT LIVE (Max. 10.000 persoane) 

 Joi, 19 Martie 2020, ora 10:00, ne vom întâlni, virtual, pentru a afla cum putem beneficia de aplicațiile de productivitate Microsoft, în cadrul proiectului EduCred!

 Pentru a putea accesa întâlnirea virtuală, aveți nevoie de un calculator cu acces la internet și să dați click, începând cu ora 10:00, pe APASĂ AICI PENTRU A INTRA ÎN ÎNTÂLNIREA VIRTUALĂ –  Joi, 19 Martie, ora 10:00

 Vă recomandăm să aveți la îndemână user-ul (adresa de email a dumneavoastră în format prenume.nume@educred.ro) și să vă cunoașteți parola de acces aferentă acestui cont.

 După ce veți accesa link-ul (în funcție de calculatorul dumneavoastră), se va deschide o pagină de internet. Dacă nu aveți aplicația Microsoft Teams instalată, puteți intra direct în întâlnire, selectând opțiunea ”Watch on the web instead„ (vizualizează în browser), conform imaginii de mai jos:

Daca nu ai apicatia Teams instalata, selecteaza optiunea ”Watch on the web instead”.

Tot ceea ce trebuie să mai faceți este să dați sign in folosind user-ul și parola dumneavoastră @educred.ro. Dacă nu le cunoașteți, puteți accesa evenimentul live în mod anonim, accesând varianta „Join anonymously”.

 

 Agenda pe care ne-o propunem este următoarea:

  1. Cum ne putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
  2. Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind contul meu @educred.ro?
  3. Cum pot interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membrii din echipa mea extinsă EduCred folosind Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
  4. Cum pot transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor ”Microsoft Teams” din care fac parte?
  5. Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
  6. Care sunt căile prin care pot obține suport de la echipa Microsoft?

Vă mulțumim și vă asteptăm!

LINK ÎNTÂLNIREAPASĂ AICI PENTRU A INTRA ÎN ÎNTÂLNIREA VIRTUALĂ –  Joi, 19 Martie, ora 10:00

Această serie de evenimente va fi promovată pe Facebook (pagina proiectului si a grupului proiectului CRED) și pe Youtube, ramânând resurse înregistrate
 
 

Vă mulțumesc din partea echipei tehnice și vă asigurăm de tot concursul nostru,

Liviu Constandache

Coordonator RED

Curriculum Relevant pentru o Educație Deschisă

 

Adresa MEC suspendare activitati de formare

Adresa_nr_20_DGIP_12.03.2020_suspendare_activitati_formare_si_evaluare finala

 

ANUNȚ IMPORTANT!

12.03.2020

Ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19, începând cu 12.03.2020 se suspendă activitățile de relații cu publicul din cadrul CCD Prahova.

Solicitările se pot trimite în această perioadă, exclusiv online, pe adresele de email ccdprahova@gmail.com.

Pentru urgențe, vă rugăm să sunați la nr. 0244 577338.

Anunț – 11.03.2020
În contextul actual, generat de creșterea riscului de contaminare cu virusul COVID-19 în colectivități, vă informăm că, în cadrul programelor de formare, se suspendă toate orele față-în-față. Se vor desfășura doar orele online și webinariile.
De asemenea, se suspendă și toate activitățile metodice, științifice și culturale în următoarea perioadă.

 Invitația pentru participare la studiu de cercetare in domeniul educatiei si formarii 2020  

Lansarea proiectului „Stele printre stele”, în cadrul căruia CCD Prahova este partener, va avea loc în data de 10 martie 2020, ora 14.00, la Filarmonica „Paul Constantinescu” Ploiești
 

 

[CURS FUCSI SALVATI COPIII] Curs acreditat

Programul de formare continuă Ora de Net-Folosirea creativă, utilă și sigură a Internetului de către copii (60 de ore de, 15 CPT), acreditat  conform OM 3189/07.02.2020, va începe în data de 23 martie 2020, de la ora 16.00.
Programul de formare are drept furnizor Asociația Salvați Copiii și se va derula în parteneriat cu CCD Prahova.
Public țină: cadre didactice și personal didactic-auxiliar din sistemul de învățământ preuniversitar. Personale interesate se pot înscrie la link-ul:
Taxă program de formare continuă: 270 lei

MEC_Acreditare Ora de Net_FUCSI

 

SERIA 2 GRUPE CRED 

SERIA 2 GRUPE CRED

 

ANUNȚ Buletin de informare și documentare metodico-științifică nr. 30

Numeroase cadre din învățământul preuniversitar prahovean manifestă, an de an, un interes din ce în ce mai evident pentru cercetare, creativitate, preocupările acestora finalizându-se în lucrări proprii de certă valoare teoretică și practică: studii, articole, cărți de specialitate, de psihopedagogie, manuale alternative, metodici, reviste, comunicări, expuneri, precum și realizarea unor moderne mijloace de învățământ.

Publicând, din motive obiective, numai o parte dintre lucrările caracterizate prin originalitate,  conținut știintific de specialitate, psihopedagogic metodic deosebit, „Buletinul de informare și documentare metodico – științifică”, numărul 29 anul, 2020, oferă o imagine, pe care o considerăm convingătoare, a importantului potențial profesional creativ al educatoarelor, învățătorilor și profesorilor din județul Prahova.

Adresăm celor intersați invitaţia de a transmite Casei Corpului Didactic Prahova diverse lucrări personale (studii, cronici, consemnări de evenimente, considerații metodice, teste etc.), în vederea publicării acestora în numărul următor al Buletinului de informare și documentare metodico-științifică, articole care să se refere, cu prioritate, la: Management educaţional, Formare şi dezvoltare profesională, Arii curriculare, Educaţia adulţilor,Proiecte educaţionale. Parteneriate, Cronici.

Lucrările propuse vor fi redactate folosind  șablonul de la acest link macheta.doc , cu diacritice şi vor fi trimise pe adresa de e-mail revistaccdph@gmail.com.   

Articolele pot conţine fotografii ilustrative, personalizate.

Materialele redactate fără diacritice  nu vor fi publicate.

Pentru următorul număr al Buletinului, termenul de transmitere a lucrărilor este 1 mai 2020.

Ideile prezentate în articole reprezintă puncte de vedere ale autorilor. 

Responsabilii cu formarea continuă vor transmite cadrelor didactice din școală.

Responsabilitatea asupra conţinutului textelor revine autorilor, conform legii.

COLECTIVUL DE REDACȚIE 

Macheta

Anunț evaluare finală

Sâmbătă, 29 februarie 2020, ora 9, la CCD Prahova, Sala Mare, va avea loc evaluarea finala a programului de formare Management și comunicare în învățământ (durata: 120 de ore, număr credite profesionale transferabile: 30)

 

Formator 180 ore

Stimată Doamnă, Stimate Domn

Casa Corpului Didactic a judetului Prahova în colaborare cu SC School Consulting Srl, furnizor de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru  cursul de perfecţionare Formator  cod C.O.R 242401 care se va desfaşura în municipiul Ploiești.

Formatorul este specialistul în formare care proiectează, derulează, evaluează şi revizuieşte activităţi teoretice / practice şi / sau programe de formare şi dezvoltare a competenţelor profesionale, derulate în instituţii specializate sau la locul de muncă.

Tematica cursului:

  1. Cunoasterea si aplicarea prevederilor legale referitoare la formare profesionala a adultilor.
  2. Respectarea eticii si a standardelor profesionale in formarea profesionala a adultilor.
  3. Comunicarea si relationarea in procesul de formare.
  4. Dezvoltarea lucrului in echipa implicata in procesul de formare.
  5. Gestionarea conflictelor.
  6. Realizarea analizei de nevoi privind formarea profesionala a adultilor.
  7. Evaluarea competentelor initiale ale participantilor la programul de formare profesionala a adultilor.
  8. Organizarea activitatilor de formare.
  9. Proiectarea activitatilor de formare.
  10. Elaborarea instrumentelor de evaluare.
  11. Realizarea activitatilor de formare teoretica.
  12. Realizarea activitatilor de formare practica.
  13. Gestionarea si administrarea resurselor specifice procesului de formare.
  14. Organizarea procesului de evaluare a participantilor la programul de formare profesionala a adultilor.
  15. Efectuarea evaluarii si furnizarea feedback-ului privind revizuirea procesului de formare profesionala a adultilor.
  16. Analiza si comunicarea rezultatelor instruirii.
  17. Aplicarea procedurilor de asigurare a calitatii activitatii de formare profesionala a adultilor.
  18. Dezvoltarea personala continua a formattoruluiAbilităţii dobândite.

Dupa parcurgerea acestui curs participantii vor însusi competentele necesare proiectarii, derularii, evaluarii si revizuirii activitatii teoretice / practice si/sau programe de formare si dezvoltare a competentelor profesionale, derulate în institutii specializate sau la locul de munca.

În urma participarii la curs, conform Ghidului Ocupatiilor din România, formatorul va acoperi principlale domenii de cunostinte necesare practicarii acestei ocupatii, cum ar fi:

  • deprinderi profesionale specializate aplicabile;
  • predare, prelegeri;
  • formarea profesionala a persoanelor.

În urma examenului de absolvire:

Cursanţii vor primi certificate de absolvire acreditate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei Naţionale. Acestea vor fi însoţite de un supliment descriptiv menţionând competenţele dobândite în cadrul cursului. Aceste certificate se pot opera in cartea de munca electronica ( REVISAL) si sunt recunoscute internaţional prin aplicarea Apostilei de la Haga;

Condiţii de acces: studii superioare in orice specializare.

Perioada desfăşurării cursului: 06.03.2020-.10.05.2020.

Tarif: 500 Ron, cu plata in 2 luni.

Termen limită de inscriere 05.03.2020 (in limita locurilor disponibile).

Acte necesare pentru înscriere:

  • copie după cartea de identitate;
  • copie după ultima diploma ( studii superioare) ;
  • copie după certificatul de naştere;
  • copie după certificatul de căsătorie( daca este cazul);
  • adeverinţa medic familie( apt pentru formare profesionala).

Pentru a va putea inscrie trebuie sa trimiteti online fisa de inscriere pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro, iar in data inceperii cursului se va aduce in original impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.

La inceperea cursului se va achita jumatate din valoarea acestuia.

În cazul în care în unitatea dvs. există un număr mai mare de 20 cursanţi, atunci putem să desfăşurăm cursul şi în localitatea dvs.

Prima întâlnire de curs va fi stabilită de către formator, iar următoarele şedinţe vor fi stabilite împreună cu participanţii.

Locaţia cursului: CCD PRAHOVA.

Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri vă rugăm să ne contactaţi!

Vă mulțumim!

O zi bună!

 School Consulting

Ing. Ionescu Gheorghe
         Director 
0723 72 48 84 / 0761 44 87 19
Cerere inscriere – 2019 – School Consulting Srl        nota de informare CURSANTI
www.schoolconsulting.ro

Sc School Consulting Srl , C.u.i 26899149, J 26/ 316/ 2010, Albesti Str. Muzeului Nr. 45 Judetul Mures

 

Oferta curs limba engleza cu certificat ANC

Stimată Doamnă, Stimate Domn

Casa Corpului Didactic a județului Prahova în colaborare cu Sc School Consulting Srl, furnizor de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru  cursul de specializare Comunicare in Limbi Straine – Limba Engleza  care se va desfaşura în municipiul Ploiești.

Cursul se adresează persoanelor care doresc să:

 – îşi îmbunătăţească abilitaţile de exprimare în limba engleză;

 – îşi certifice competenţele dobândite pe parcursul vieţii, într-un mediu informal;

 – sau celor care îşi desfăşoară activitatea într-un mediu în care se utilizează limba engleză, în vederea unei comunicări eficiente.

 Obiectivul cursului de comunicare în limba engleză este acela de a vă ajuta să dobândiţi competenţe în:

    Conversaţie/ Conversation,

    Ascultare/ Listening,

    Citire/ Reading,

    Scriere/Writing,

    Discurs oral/Oral discourse.

Durata cursului  de perfecţionare în ocupaţia Comunicare in Limba Engleză, este de 48 de ore, respectiv 24 de ore de teorie şi 24 de ore de practică. Aceste ore se vor desfăşura după un orar stabilit de comun acord cu participanţii înscrişi la programul de formare profesională.

Unitatea de competenţă dobândită  în cadrul programului de formare şi care este inclusă în “Suplimentul descriptiv al certificatului” de absolvire acordat:

– Comunicare în Limba Engleză

Toate documentele prezentate şi discutate la curs,  rămân la dispoziţia participanţilor pe suport electronic şi/sau prin e-mail sau alte mijloace de comunicare şi a altor documente de interes, la solicitarea acestora.

Finalitatea acestui program de formare profesională constă în participarea la examenul de absolvire constituit din două probe şi anume: proba teoretică formată din 10 întrebări grilă şi proba practică, prezentarea unui portofoliu.

Vă propunem un curs interactiv cu aplicabilitate  imediată a cunoştinţelor la locul dumneavoastră de muncă.

În urma examenului de absolvire:

Cursanţii vor primi certificate de absolvire acreditate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei Naţionale. Acestea vor fi însoţite de un supliment descriptiv menţionând competenţele dobândite în cadrul cursului.

Condiţii de acces: minim invatamant liceal.

Perioada desfăşurării cursului: 28.02.2020-29.03.2020.

Data incepere curs: 28.02.2020 ora 16:00.

Tarif: 400 Ron, cu plata in 2 luni.

Plata programului de formare profesioanala se poate face si de catre institutia in care lucrati, pe baza complectarii anexei nr 1.

La inceperea cursului se va achita jumatate din valoarea acestuia.

În cazul în care în unitatea dvs. există un număr mai mare de 20 cursanţi, atunci putem să desfăşurăm cursul şi în localitatea dvs.

Termen limită de inscriere 27.02.2020 (in limita locurilor disponibile).

Documente  necesare pentru înscriere:

  • copie după cartea de identitate;
  • copie după ultima diploma;
  • copie după certificatul de naştere;
  • copie după certificatul de căsătorie( daca este cazul);
  • adeverinţa medic familie( apt pentru formare profesionala);
  • nota informare privind datele cu caracter personal.

Pentru a va putea inscrie trebuie sa trimiteti online fisa de inscriere pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro, iar in data inceperii cursului se va aduce in original impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.

Prima întâlnire de curs va fi stabilită de către formator, iar următoarele şedinţe vor fi stabilite împreună cu participanţii.

Locaţia cursului: CCD PRAHOVA.

Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri vă rugăm să ne contactaţi!

Ing. Ionescu Gheorghe

Telefon: 0723 724 884 / 0761 448 719 e-mail: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro

Vă multumim!

O zi bună!

Cerere inscriere – 2019 – School Consulting Srl        nota de informare CURSANTI

 

 Simpozion pentru cadre didactice

18 martie 2020_Simpozion pentru cadre didactice_Tendinte moderne in educatia parentala_Gradinita Draganesti

 

Informare pentru unitățile de învățământ

privind

Proiectul internațional de literatura si arte vizuale „Laudă semințelor, celor de față și-n veci tuturor!”,

ediția a XV-a

Anexa 1 la OMEC nr. 5.597/2019 Lista activităților educative naționale ce se vor organiza și desfășura în România în anul 2020, la poziția 235

Proiectul este un concurs  interdisciplinar de lucrări de cercetare, creație literar-artistică și traduceri ale elevilor și cadrelor didactice la următoarele secțiuni:

A. Eseuri, critică și istorie literară pe tema operei și vieții lui Lucian Blaga (elevi și cadre didactice);

B.  Creație literară – Poezie (elevi și cadre didactice);

C. Traduceri (în limbile bulgară, engleză, franceză, germană, maghiară, sârbă și ucraineană)  a unor fragmente din opera lui Lucian Blaga (elevi și cadre didactice);

D.  Artă plastică pe teme blagiene (elevi și cadre didactice);

E.  Informare-documentare pentru opera lui L. Blaga  (numai pentru elevi).

La proiect poate participa orice elev sau cadru didactic care se înscrie în termenul stabilit și respectă regulamentul de organizare și desfășurare al concursului.

Lucrările se trimit în mod obligatoriu în: format electronic și pe suport de hârtie pe adresele Casei Corpului Didactic Alba, precizate mai jos și în regulamentul concursului.

            Jurizarea lucrărilor pentru etapa internațională (luna martie-aprilie 2020) la sediul IȘJ Alba și CCD-Alba;

           Lucrărilor de la etapa națională, poziționa pe locul I și cele din străinătate (data poştei cel târziu 1 martie 2020) vor fi jurizate de comisiile de evaluare ale  Inspectoratului Școlar Județean  Alba;

            Lucrările primite din țară și din străinătate trebuie să respecte condițiile din regulamentul concursului (atenție în special la : Art. 3, Art.10, Art. 11, Art. 12. din regulament), termen data poştei 1 martie 2020.

– în format Word, cu anexele necesare, pe adresa de E-mail a concursului: concursul_lucian_blaga@yahoo.com

– și pe suport de hârtie în plic poștal, cu anexele necesare, pe adresa Casei Corpului Didactic Alba, Str. Gabriel Bethlen, Nr. 7, Alba Iulia, 510009, județul Alba.

Lucrările premiate vor fi publicate în revista on-line: „Laudă semințelor, celor de față și-n veci tuturor”, ISSN 2668-0076, ISSN-L 2668-0076; http://www.ccdab.ro/Editura/Lauda%20Semintelor.html

 

Regulamentul privind Concursul se află pe site-ul CCD Alba: http://www.ccdab.ro/

la: ACTIUNI IN DERULARE  secțiunea PROIECT NAȚIONAL DE LITERATURĂ ȘI ARTE VIZUALE DEDICAT FILOZOFULUI LUCIAN BLAGA – CONCURS „LAUDĂ SEMINȚELOR CELOR DE FAȚĂ ȘI-N VECI TUTUROR”,  EDIŢIA a XV-a

 http://www.ccdab.ro/actiuni%20in%20derulare/actiuni%20in%20derulare.html

sau revistele nr. 1 și nr. 2 la DETALII:

http://www.ccdab.ro/Editura/Lauda%20Semintelor.html

Pentru informații suplimentare:

CASA CORPULUI DIDACTIC ALBA, Str. Gabriel Bethlen, Nr. 7, Alba Iulia, 510009, jud. Alba, România

Telefon: 0258 826147, fax: 0258 833101

 E-mail: concursul_lucian_blaga@yahoo.com 

Prof. Jude Laurențiu, prof. metodist CCD Alba

jude_laurentiu@yahoo.com

Mobil: 0770981968

 

SIMPOZION NAȚIONAL – OPTIMIZAREA PROCESULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT

Fisa de inscriere elevi Simpozion XV      Fisa de inscriere cadre didactice Simpozion XV    PG 1    PG 2

 

CRONICĂ – ANIVERSARE MIHAI EMINESCU la Casa Corpului Didactic Prahova

Eminescu în peisajul cultural românesc, la 170 de ani de la naștere, Casa Corpului Didactic Prahova | Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

 

CURS SPECIALIZARE BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202

Casa Corpului Didactic Prahova în colaborare SC School Consulting SRL, furnizor national de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru cursul de specializare BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202.
Condiţii de acces: studii superioare din orice domeniu.
Data începerii cursului: 11.02.2020 ora 16.00,  la sediul CCD Prahova.
Tarif: 600 Ron, cu plata in 2 rate!!!!!
Pentru a va putea inscrie, trebuie sa trimiteti online, fisa de inscriere, pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro , iar in data inceperii cursului, se va aduce in original, impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.
Locaţia cursului CCD Prahova. Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi! Ing. Ionescu Gheorghe Telefon: 0723 72 4884 / 0761.448.719.

Cerere inscriere – 2020 – School Consulting Srl

Nota de informare CURSANTI

Ofertă curs Specializare Bibliotecar
Anexa 1

 

Invitație Salon literar ,,Artă prin Educație „

SALON INVITATIE

Cu titlul Proiect educațional – Salonul literar ,,Artă prin educație ”  

Proiect Salon Literar

 

Managementul riscului în structurile infodocumentare

Programul de formare continuă cu tema Managementul riscului în structurile infodocumentare – biblioteci și CDI-uri, va începe miercuri, 15 ianuarie 2020, de la ora 14.00.




Ziua Culturii Naționale

Miercuri, 15 Ianuarie 2020, între orele 13.00-14.00, Biblioteca CCD Prahova organizează activitatea cu tema „Luceafărul literaturii române”, dedicată celebrării Zilei Culturii Naționale și personalității celui mai mare scriitor român, Mihai Eminescu.
 

 

 

Evaluare finală – Instrumente multimedia în școală

Vă reamintim că evaluările finale în cazul programului de formare continuăInstrumente multimedia în școală (60 h, nr. ore face-to-face /față-în-față: 30 h; nr. ore on-line/e-learning:  30 h) pentru grupele 1, 2, 3 vor avea loc astfel:

–       grupa a 3-a   – joi (19.12.2019), ora 9:00, Sala 11, Casa Corpului Didactic Prahova.

–       grupele 1 și 2  – vineri (20.12.2019), ora 14:00,  Sala  10 respectiv sala 11, Casa Corpului Didactic Prahova.

Succes!

 

Simpozion Județean ,,Teatrul, un mod de a trăi”
Fisa de inscriere SimpozionREGULAMENT SIMPOZION MV
Înscrieri    Aici

În urma înscrierilor dumneavoastră  la programul de formare  NOI PERSPECTIVE ALE PREDĂRII LIMBII ROMÂNE ȘI LIMBII LATINE ÎN GIMNAZIU (12 ore), program avizat de D.G.Î.S.S.E.P.- Direcția învătare pe tot parcursul vieții din M.E.N. prin Adresa nr. 37710/18.10.2019, va anunțăm că prima zi de curs va fi 07.12.2019, ora 9, Sala de Consiliu, parter, C.C.D. Prahova.  

Dosarul de înscriere va conţine:

  • Formularul de înscriere (download);
  • Adeverința tip (download)  şi celelalte documente precizate în Formularul de înscriere.

Acesta se va aduce pe 07.12.2019, la C.C.D. Prahova.

Succes!


Vă anuntăm că activitatea metodico-științificăIncluziunea copiilor afectați de migrație – ICAMNET – Parteneriat ERASMUS+ de mare succes în care este implicat I.S.J. Prahovadin data de 28 noiembrie 2019, ora 9.00 la Casa Corpului Didactic Prahova, va fi reprogramata la o dată ce va fi stabilită ulterior.

 

SIMPOZION ZIUA INTERNAȚIONALĂ A DREPTURILOR OMULUI
INVITAȚIE

APEL SELECȚIE FORMATORI – Proiect CRED

CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN, în calitate de coordonator partener al M.E.N, anunță organizarea selecției pentru ocuparea unor posturi de formatori în regiunea SUD-MUNTENIA în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI” – CRED, cod SMIS 2014+: 118327

Programul de formare  LEGI, NORME ȘI PROCEDURI ÎN MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE DIN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT (24 de ore), program avizat de D.G.Î.S.S.E.P.- Direcția învătare pe tot parcursul vieții din M.E.N. prin Adresa nr. 37710/18.10.2019 se va desfasura incepand cu data de  14.11.2019ora 16, sala 12, C.C.D. Prahova.  


Anunț Cerc Biblioteconomie și Știința Informării
Cercul pedagogic la Biblioteconomie si Știința Informării, aferent semestrului I al anului școlar 2019-2020, va avea loc în data de 5 decembrie 2019, la Liceul Tehnologic Elie Radu, mun. Ploiești, de la ora 10.00 (9.30-10.00-primirea invitaților).
 
 
 
 
 ASOCIAȚIA PENTRU EDUCAȚIE ȘI CULTURĂ ADLITTERA organizează sesiunea a doua a workshop-ului „SUPERDASCĂL” dedicat cadrelor didactice din ciclul de învățământ primar și gimnazial.

 https://drive.google.com/drive/folders/1FLPiGw2BoZIeZiaWGW-uglIbsHtn35nN

Cadrele didactice interesate de acest workshop pot participa la sediul Casei Corpului Didactic Prahova sau, la cerere, în școala în care activează. 

 

Astfel, în parteneriat cu Casa Corpului Didactic Prahova, în perioada octombrie 2019 – februarie 2020, Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera (AECA) invită cadrele didactice din ciclul de învățământ primar și gimnazial la workshop edutainment

Inscrierea apasati aici

 
 
 
 
Ministerul Educației Naționale supune consultării publice documentele Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național și  Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor, elaborate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED”, cod SMIS 2014+: 118327, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.
 
Documentele au fost elaborate în cadrul subactivităților A1.1(documentul Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național) și A1.2(documentul Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor), din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” de grupuri de lucru compuse din experți în curriculum din cadrul Institutului de Științe ale Educației (ISE) și din cadrul Ministerului Educației Naționale (MEN).
 
Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național promovează o concepţie curriculară unitară şi coerentă, având ca referinţă competenţele-cheie, definite la nivel european și indicate explicit în Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 ca finalități ale sistemului educațional preuniversitar.
 
Elaborarea metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor reprezintă unul dintre obiectivele proiectului CRED.
 
Participarea dumneavoastră la procesul de consultare este foarte importantă pentru a colecta propuneri concrete de îmbunătățire și completare a documentelor.
 
Feedback-ul poate fi transmis în două moduri, pentru fiecare dintre cele două documente:
 
Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național(A1.1) – feedback-ul poate fi trimis până în data de 8 noiembrie, inclusiv:
 
prin completarea unui chestionar online: https://www.surveymonkey.com/r/EDUCRED (Notă: Completarea chestionarului durează aproximativ 15 minute.)
prin trimiterea unor opinii argumentate, propuneri și sugestii pe adresa de e-mail contact@educred.ro, menționând subiectul acestei consultări. Click AICI, pentru a descărca documentul
 
 
Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor(A1.2) – feedback-ul poate fi trimis până în data de 12 noiembrie, inclusiv:
 
prin completarea unui chestionar online: https://www.surveymonkey.com/r/CurriculumDeciziaScolii (Notă: Completarea chestionarului durează aproximativ 15 minute.)
prin trimiterea unor opinii argumentate, propuneri și sugestii pe adresa de e-mail contact@educred.ro, menționând subiectul acestei consultări. Click AICI, pentru a descărca documentul

 

Clic aici   etapa I formare 2019 2020 CCDPH

În atenția cadrelor didactice care s-au înscris și au confirmat participarea la programul de formare Management și comunicare în învățământ (120 ore 30 CPT).

Dosarul de înscriere se depune până vineri 8 noiembrie 2019 ora 14.00 la secretariatul Casei Corpului Didactic Prahova.

Prima zi de curs va fi sâmbăta, 9 noiembrie 2019,  ora 9.00, sala 12 , C.C.D. Prahova.

 

În atentia cadrelor didactice care s-au înscris la programul de formare avizat  Noua generație de proiecte educaționale europene 2014-2020

Vă informam ca programul avizat  Noua generație de proiecte educaționale europene 2014-2020  va începe  în data de 8 nov. 2019 (vineri), ora 14.00 la sediul Casei Corpului Didactic Prahova, sala 13. Următoarele întâlniri se vorcomunica la prima ședință de curs.

 

PROGRAMUL  DE FORMARE ACREDITAT INSTRUMENTE MULTIMEDIA ÎN ȘCOALĂ

În atenția cadrelor didactice care au depus dosar de înscriere la secretariatul Casei Corpului Didactic Prahova în vederea  participării la programul  de formare acreditat Instrumente Multimedia în Școală.

Vineri, 25 octombrie 2019, ora 14, CCD Prahova, sălile 10,11, programul de formare acreditat Instrumente Multimedia în Școală 60 de ore (30 ore face to face, 30 ore online, 15 C.P.T.)gratuit,  destinat cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prahovean care au 0 Credite Profesionale Transferabile  va avea sedința de curs face to face pentru primele două grupe.

 

WORKSHOPS PENTRU PROFESORII DE LIMBA ENGLEZĂ

CATE PLOIESTI            Prezentare CATE Ploiesti 2019

 
CURS CCD PH ADRESAT CADRELOR DIDACTICE CARE DEȚIN ZERO CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE

Înscrierea la cursurile organizate

de Casa Corpului Didactic Prahova

—cadre didactice care dețin zero

Credite Profesionale Transferabile—

Având în vedere că în formularul FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE FORMARE CONTINUĂ II; an școlar 2019-2020 ați declarat ca dețineți 0 Credite Profesionale Transferabile, Casa Corpului Didactic Prahova vă informează că, în perioada octombrie – decembrie 2019, se vor organiza sesiuni de formare continuă prin programul acreditat Instrumente Multimedia în Școală 60 de ore (30 ore face to face, 30 ore online), destinat cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prahovean, la care puteți participa gratuit.

Fiecare cursant va semna o declaraţie pe propria răspundere, referitoare la numărul de credite profesionale transferabile deţinute, la prima sedință de curs proiectată.

Pentru primele grupe, întâlnirile face to face se vor organiza în zilele de vineri, începând cu ora 14 (7 întâlniri), la sediul CCD PH. Evaluarea finala are loc pe data de 20 decembrie 2019.

Cadrele didactice interesate și care pot participa la acest program de formare (programul nr.3 din listă), se pot înscrie până duminică, 20 octombrie 2019, ora 18:00, accesând linkul de mai jos:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddLNpZ-1CnnuuVXGOpNePfAw2W8dhL3qXYrDHTdo8Dma-8qw/viewform

La rubrica Menţionez că pot frecventa cursurile în una din zilele”,  alegeti “vineri p.m”.  !!!!!

La rubrica “Observatii” completati “0 credite”.

 Dosarul de înscriere care va conţine  Formularul de inscriere (download)Adeverinta tip (download)  şi celelalte documente precizate în Formularul de înscriere) se va aduce până pe data de 23 octombrie 2019, ora 15:30,  la secretariatul C.C.D. Prahova.

 Director C.C.D. Prahova,

Prof. CAZACU Mariana

CERCURI PEDAGOGICE 2019-2020.

2019-2020 PH_ BROSURA CERCURI PEDAGOGICE

ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT

În vederea realizării monitorizării / evidenței activității bibliotecilor școlare și a centrelor de documentare și informare din sistemul de învățământ preuniversitar, la nivelul județului Prahova, vă trimitem Fișa de evidență a activității bibliotecii (va fi completată de bibliotecarul școlar / responsabilul cu activitatea bibliotecii) și Fișa de monitorizare a activității CDI (va fi completată de responsabilul cu activitatea CDI / profesorul documentarist).

         Acestea vor fi semnate de directorul unității școlare, vor fi  ștampilate și vor fi trimise în format scanat, la adresa de e-mail: ccdph_biblioteca@yahoo.com, până la data limită de 31.10.2019.
adresa monotorizare si evidenta           fisa activitate biblioteca scolara                fisa monitorizare CDI

         Vă mulțumim pentru colaborare!

Adresa MEN_CCD_2872-2019 privind echivalarea și acordarea unui număr de credite profesionale transferabile
Adresa MEN_CCD_2872-2019

În atenția responsabililor de cerc pedagogic

Vă punem la dispoziție formularul online       Centralizator al activităților de formare  prin cercuri pedagogice; anul școlar 2019-2020.

Formularul va fi completat de către responsabilul de cerc pedagogic în termen de 2 zile de la data desfășurării cercului pedagogic.

 Link formular

Mulțumim pentru colaborare.

Notă: documentul și modalitatea  de lucru  sunt identice cu anul școlar anterior.

Depunere dosare de înscriere pentru cadrele didactice selectate pentru programul de formare CRED –învățământ gimnazial

În atenția conducerii unităților de învățământ și a cadrelor didactice

selectate pentru programul de formare CRED

         Ref: Depunerea dosarelor de înscriere

          Având în vedere organizarea programului de formare CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți –învățământ gimnazial, pentru disciplinele Limba și literatura română, Matematică, Fizică, cadrele didactice selectate și validate de C.A. al unității de învățământ vor depune dosarele de înscriere printr-un delegat al unității de învățământ PJ,  la Casa Corpului Didactic Prahova, în Sala 12, etajul 1, conform următorului program:

Vineri, 27 septembrie 2019: în intervalul orar 8:00 – 10:00; 14:00 – 16:00

Luni, 30 septembrie 2019: în intervalul orar 14:00 – 16:00

Dosarul de înscriere (în folie de plastic pentru fiecare cursant, documente necapsate) va conține următoarele documente:

  1. Cerere de înscriere (Anexa 1)
  2. Formular grup țintă (Anexa 2),
  3. Acord de prelucrare a datelor (Anexa 3)
  4. Declarație de disponibilitate (Anexa 4)
  5. copie CI/BI
  6. copie certificat de naștere
  7. copie certificat căsătorie
  8. copie diploma de licență
  9. adeverință eliberată de unitatea de învățământ

        Pentru informații suplimentare, vă rugăm să luați legătura cu doamna Felicia Georgescu, expert local grup țintă, tel. 0745 038805.

Director,

Prof. Daniela-Mariana CAZACU

ANEXA 1_CERERE DE INSCRIERE_PROGRAM_Gimnazial
anexe varianta noua

CONSFĂTUIRI JUDEȚENE DE SPECIALITATE, BIBLIOTECARI ȘCOLARI ȘI PROFESORI-DOCUMENTARIȘTI

Calendar consfatuiri an sc. 2019-2020

OFERTA CCDPH CURSURI 2019-2020

Casa Corpului Didactic Prahova  îşi propune, pentru anul școlar 2019-2020, promovarea unei oferte educaționale care să răspundă nevoilor de formare continua și dezvoltare profesională a cadrelor didactice din județul Prahova.

Puteți descărca OFERTA  apăsând aici.

BROȘURA o puteți descărca apăsând aici.

Dosarul de înscriere care va conţine Formularul de inscriere (download)Adeverinta tip (download)  şi celelalte documente precizate în Formularul de înscriere) se va aduce în prima zi de curs, care va fi stabilită ulterior, la C.C.D. Prahova.

Înscrierea online pentru cursurile acreditate se poate realiza apăsând linkul următor acreditate

Înscrierea online pentru cursurile avizate se poate realiza apăsând linkul următor avizate

* La sediul instituției şi în filialele C.C.D. Prahova se vor desfășura periodic activități metodico-științifice, conform calendarului disponibil pe site.

CURS SPECIALIZARE BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202

Casa Corpului Didactic Prahova în colaborare SC School Consulting SRL, furnizor national de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru cursul de specializare BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202.
Condiţii de acces: studii superioare din orice domeniu.
Data începerii cursului: 31.10.2019
Tarif: 600 Ron, cu plata in 2 rate!!!!!
Pentru a va putea inscrie, trebuie sa trimiteti online, fisa de inscriere, pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro , iar in data inceperii cursului, se va aduce in original, impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.
Locaţia cursului CCD Prahova. Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi! Ing. Ionescu Gheorghe Telefon: 0723 72 4884 / 0761.448.719.

Cerere inscriere – 2019 – School Consulting Srl

Nota de informare CURSANTI

Ofertă curs Specializare Bibliotecar
Anexa 1

  februarie 2020

PARTENERIAT ÎN CADRUL PROIECTULUI ,,EDUCAȚIE PENTRU CETĂȚENIE DEMOCRATICĂ

                                                         

C.C.D. Parteneriat Educatie pentru democratie

                   C.C.D FESTIVALUL STIINTELOR

IMPORTANT – SELECȚIE CURS CRED – mai 2020

ANUNȚ SELECȚIE GRUP ȚINTĂ – Curs CRED – 12.05.2020

 

EVALUĂRI FINALE cursuri CRED

 

Cafeneaua virtuală AdLittera”

ASOCIAȚIA PENTRU EDUCAȚIE ȘI CULTURĂ ADLITTERAîn parteneriat cu CASA CORPULUI DIDACTIC, organizează suita de webinare (seminare online), cu denumirea „Cafeneaua virtuală AdLittera”, în cadrul proiectului „SUPERDASCĂL”, dedicat cadrelor didactice din ciclurile de învățământ primar, gimnazial și liceal.

Din această serie, vă invităm la seminarele online, gratuite, cu temele„Adaptare la schimbare”, „Trusa de prim ajutor la stres” și „Educație online versus offline (avantaje, dezavantaje, beneficii)”

„Cafeneaua virtuală AdLittera” vă propune această serie de seminare online, care invită la dezbateri pe diverse teme de actualitate, prin care să conștientizăm rolul unor instrumente specifice, în dezvoltarea rezilienței la stres și schimbare. Participanții au posibilitatea să-și actualizeze cunoștințele, să interacționeze și să prezinte succint experiențele proprii, într-o manieră relaxată.

Seminarele vor fi susținute pe platforma ZOOM, de luni până vineri, în următoarele intervale orare: 9.00-10.30 și 16.00-17.30. Grupul va fi format din maxim 16 participanți, pentru a asigura fiecăruia spațiu suficient de interacțiune.

Înscrierile se vor face prin completarea chestionarului următor: Înscriere Cafenea/Ceainărie – Adaptarea la schimbare

 

Înscrieri Concursul Național „Creatori de Educație” | Ministerul Educației și Cercetării, ediția a doua

https://www.edu.ro/%C3%AEncepe-doua-edi%C8%9Bie-selec%C8%9Biei-na%C8%9Bionale-%E2%80%9Ecreatori-de-educa%C8%9Bie%E2%80%9D

 

Măsuri luate de MEC pentru reluarea activității în unitățile școlare

https://edu.ro/ministerul-educa%C8%9Biei-%C8%99i-cercet%C4%83rii-anun%C8%9B%C4%83-m%C4%83surile-luate-%C3%AEn-sistemul-rom%C3%A2nesc-de-%C3%AEnv%C4%83%C8%9B%C4%83m%C3%A2nt-%C3%AEn 

Masuri_reluare_activitate_educatie

RESURSE DIGITALE PENTRU PROFESORI 

https://digital.educred.ro/

 

Resurse educaționale/informaționale pe categorii de vârstă / cicluri de școală

    1. Preșcolari

  1. Clasele 1-4

    1. Clasele 5-8

    1. Liceu

    1. Adulți

  1. Cultură

    1. Teatru 

    1. Muzee – tururi virtuale

  1. Conferințe, dezbateri, dialoguri

    1. Comedie / stand-up

  1. Descoperă Terra (camere web) / Grădini zoologice

 

SCRISOARE DIN PARTEA MEC CATRE CADRELE DIDACTICE  publicat 30.03.2020

RESURSE ANTRENAMENT PENTRU EXAMENELE NATIONALE  publicat 30.03.2020

Comunicat MEN – 24.03.2020 – apasă aici


Webinare deschise cadrelor didactice, cu tema instrumentelor de lucru online

Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” organizează o serie de webinare, adresate cadrelor didactice, din România, în care vor fi prezentate instrumente de lucru sau predare online, gratuite, atât de utile în această perioadă.  
 

Discuțiile viitoare, se vor desfășura, conform calendarului.

  • Vineri, 20 martie, ora 11.00: Utilizare Google Meet – înregistrare disponibilă pe pagina YouTube EduCred, în cursul zilei de vineri, 20 martie
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom

Webinarii și Ateliere EDUCRED

Mesaj din partea echipei tehnice Educred – 17.03.2020

 
Buna ziua tuturor!
 
In primul rând vă transmitem toată aprecierea echipei tehnice pentru modul în care v-ați implicat în aceste zile, datele din platformă indicând creșteri masive ale utilizării instrumentelor educaționale puse la dispoziție prin platforma educațională CRED.
 
În aceste zile am lucrat împreună cu colegii noștri să vă asigurăm resurse și instrumente pe care le puteți folosi în activitatea dvs.
 
Venim astfel pentru perioada următoare cu un program de instruire în utilizarea anumitor tehnologii astfel:
  • Joi, 19 martie ora 10.00 : Utilizarea Teams/Office365
  • Vineri, 20 martie ora 11.00 : Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom
!!! În cazul în care aveți sugestii pentru temele atelierelor dedicate instrumentelor online, vă rugăm să scrieți la adresa resurse@educred.ro!
Reamintesc ca aveți acces la multe aplicații direct la adresa: https://www.educred.ro/platforma-educationala/

Pentru primul eveniment :

INTALNIRE TIP EVENIMENT LIVE (Max. 10.000 persoane) 

 Joi, 19 Martie 2020, ora 10:00, ne vom întâlni, virtual, pentru a afla cum putem beneficia de aplicațiile de productivitate Microsoft, în cadrul proiectului EduCred!

 Pentru a putea accesa întâlnirea virtuală, aveți nevoie de un calculator cu acces la internet și să dați click, începând cu ora 10:00, pe APASĂ AICI PENTRU A INTRA ÎN ÎNTÂLNIREA VIRTUALĂ –  Joi, 19 Martie, ora 10:00

 Vă recomandăm să aveți la îndemână user-ul (adresa de email a dumneavoastră în format prenume.nume@educred.ro) și să vă cunoașteți parola de acces aferentă acestui cont.

 După ce veți accesa link-ul (în funcție de calculatorul dumneavoastră), se va deschide o pagină de internet. Dacă nu aveți aplicația Microsoft Teams instalată, puteți intra direct în întâlnire, selectând opțiunea ”Watch on the web instead„ (vizualizează în browser), conform imaginii de mai jos:

Daca nu ai apicatia Teams instalata, selecteaza optiunea ”Watch on the web instead”.

Tot ceea ce trebuie să mai faceți este să dați sign in folosind user-ul și parola dumneavoastră @educred.ro. Dacă nu le cunoașteți, puteți accesa evenimentul live în mod anonim, accesând varianta „Join anonymously”.

 

 Agenda pe care ne-o propunem este următoarea:

  1. Cum ne putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
  2. Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind contul meu @educred.ro?
  3. Cum pot interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membrii din echipa mea extinsă EduCred folosind Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
  4. Cum pot transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor ”Microsoft Teams” din care fac parte?
  5. Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
  6. Care sunt căile prin care pot obține suport de la echipa Microsoft?

Vă mulțumim și vă asteptăm!

LINK ÎNTÂLNIREAPASĂ AICI PENTRU A INTRA ÎN ÎNTÂLNIREA VIRTUALĂ –  Joi, 19 Martie, ora 10:00

 

Această serie de evenimente va fi promovată pe Facebook (pagina proiectului si a grupului proiectului CRED) și pe Youtube, ramânând resurse înregistrate
 
 

Vă mulțumesc din partea echipei tehnice și vă asigurăm de tot concursul nostru,

Liviu Constandache

Coordonator RED

Curriculum Relevant pentru o Educație Deschisă

 

Adresa MEC suspendare activitati de formare

Adresa_nr_20_DGIP_12.03.2020_suspendare_activitati_formare_si_evaluare finala

 

ANUNȚ IMPORTANT!

12.03.2020

Ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19, începând cu 12.03.2020 se suspendă activitățile de relații cu publicul din cadrul CCD Prahova.

Solicitările se pot trimite în această perioadă, exclusiv online, pe adresele de email ccdprahova@gmail.com.

Pentru urgențe, vă rugăm să sunați la nr. 0244 577338.

Anunț – 11.03.2020
În contextul actual, generat de creșterea riscului de contaminare cu virusul COVID-19 în colectivități, vă informăm că, în cadrul programelor de formare, se suspendă toate orele față-în-față. Se vor desfășura doar orele online și webinariile.
De asemenea, se suspendă și toate activitățile metodice, științifice și culturale în următoarea perioadă.

 Invitația pentru participare la studiu de cercetare in domeniul educatiei si formarii 2020  

Lansarea proiectului „Stele printre stele”, în cadrul căruia CCD Prahova este partener, va avea loc în data de 10 martie 2020, ora 14.00, la Filarmonica „Paul Constantinescu” Ploiești
 

 

[CURS FUCSI SALVATI COPIII] Curs acreditat

Programul de formare continuă Ora de Net-Folosirea creativă, utilă și sigură a Internetului de către copii (60 de ore de, 15 CPT), acreditat  conform OM 3189/07.02.2020, va începe în data de 23 martie 2020, de la ora 16.00.
Programul de formare are drept furnizor Asociația Salvați Copiii și se va derula în parteneriat cu CCD Prahova.
Public țină: cadre didactice și personal didactic-auxiliar din sistemul de învățământ preuniversitar. Personale interesate se pot înscrie la link-ul:
Taxă program de formare continuă: 270 lei

MEC_Acreditare Ora de Net_FUCSI

 

SERIA 2 GRUPE CRED 

SERIA 2 GRUPE CRED

 

ANUNȚ Buletin de informare și documentare metodico-științifică nr. 30

Numeroase cadre din învățământul preuniversitar prahovean manifestă, an de an, un interes din ce în ce mai evident pentru cercetare, creativitate, preocupările acestora finalizându-se în lucrări proprii de certă valoare teoretică și practică: studii, articole, cărți de specialitate, de psihopedagogie, manuale alternative, metodici, reviste, comunicări, expuneri, precum și realizarea unor moderne mijloace de învățământ.

Publicând, din motive obiective, numai o parte dintre lucrările caracterizate prin originalitate,  conținut știintific de specialitate, psihopedagogic metodic deosebit, „Buletinul de informare și documentare metodico – științifică”, numărul 29 anul, 2020, oferă o imagine, pe care o considerăm convingătoare, a importantului potențial profesional creativ al educatoarelor, învățătorilor și profesorilor din județul Prahova.

Adresăm celor intersați invitaţia de a transmite Casei Corpului Didactic Prahova diverse lucrări personale (studii, cronici, consemnări de evenimente, considerații metodice, teste etc.), în vederea publicării acestora în numărul următor al Buletinului de informare și documentare metodico-științifică, articole care să se refere, cu prioritate, la: Management educaţional, Formare şi dezvoltare profesională, Arii curriculare, Educaţia adulţilor,Proiecte educaţionale. Parteneriate, Cronici.

Lucrările propuse vor fi redactate folosind  șablonul de la acest link macheta.doc , cu diacritice şi vor fi trimise pe adresa de e-mail revistaccdph@gmail.com.   

Articolele pot conţine fotografii ilustrative, personalizate.

Materialele redactate fără diacritice  nu vor fi publicate.

Pentru următorul număr al Buletinului, termenul de transmitere a lucrărilor este 1 mai 2020.

Ideile prezentate în articole reprezintă puncte de vedere ale autorilor. 

Responsabilii cu formarea continuă vor transmite cadrelor didactice din școală.

Responsabilitatea asupra conţinutului textelor revine autorilor, conform legii.

COLECTIVUL DE REDACȚIE 

Macheta

Anunț evaluare finală

Sâmbătă, 29 februarie 2020, ora 9, la CCD Prahova, Sala Mare, va avea loc evaluarea finala a programului de formare Management și comunicare în învățământ (durata: 120 de ore, număr credite profesionale transferabile: 30)

 

Formator 180 ore

Stimată Doamnă, Stimate Domn

Casa Corpului Didactic a judetului Prahova în colaborare cu SC School Consulting Srl, furnizor de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru  cursul de perfecţionare Formator  cod C.O.R 242401 care se va desfaşura în municipiul Ploiești.

Formatorul este specialistul în formare care proiectează, derulează, evaluează şi revizuieşte activităţi teoretice / practice şi / sau programe de formare şi dezvoltare a competenţelor profesionale, derulate în instituţii specializate sau la locul de muncă.

Tematica cursului:

  1. Cunoasterea si aplicarea prevederilor legale referitoare la formare profesionala a adultilor.
  2. Respectarea eticii si a standardelor profesionale in formarea profesionala a adultilor.
  3. Comunicarea si relationarea in procesul de formare.
  4. Dezvoltarea lucrului in echipa implicata in procesul de formare.
  5. Gestionarea conflictelor.
  6. Realizarea analizei de nevoi privind formarea profesionala a adultilor.
  7. Evaluarea competentelor initiale ale participantilor la programul de formare profesionala a adultilor.
  8. Organizarea activitatilor de formare.
  9. Proiectarea activitatilor de formare.
  10. Elaborarea instrumentelor de evaluare.
  11. Realizarea activitatilor de formare teoretica.
  12. Realizarea activitatilor de formare practica.
  13. Gestionarea si administrarea resurselor specifice procesului de formare.
  14. Organizarea procesului de evaluare a participantilor la programul de formare profesionala a adultilor.
  15. Efectuarea evaluarii si furnizarea feedback-ului privind revizuirea procesului de formare profesionala a adultilor.
  16. Analiza si comunicarea rezultatelor instruirii.
  17. Aplicarea procedurilor de asigurare a calitatii activitatii de formare profesionala a adultilor.
  18. Dezvoltarea personala continua a formattoruluiAbilităţii dobândite.

Dupa parcurgerea acestui curs participantii vor însusi competentele necesare proiectarii, derularii, evaluarii si revizuirii activitatii teoretice / practice si/sau programe de formare si dezvoltare a competentelor profesionale, derulate în institutii specializate sau la locul de munca.

În urma participarii la curs, conform Ghidului Ocupatiilor din România, formatorul va acoperi principlale domenii de cunostinte necesare practicarii acestei ocupatii, cum ar fi:

  • deprinderi profesionale specializate aplicabile;
  • predare, prelegeri;
  • formarea profesionala a persoanelor.

În urma examenului de absolvire:

Cursanţii vor primi certificate de absolvire acreditate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei Naţionale. Acestea vor fi însoţite de un supliment descriptiv menţionând competenţele dobândite în cadrul cursului. Aceste certificate se pot opera in cartea de munca electronica ( REVISAL) si sunt recunoscute internaţional prin aplicarea Apostilei de la Haga;

Condiţii de acces: studii superioare in orice specializare.

Perioada desfăşurării cursului: 06.03.2020-.10.05.2020.

Tarif: 500 Ron, cu plata in 2 luni.

Termen limită de inscriere 05.03.2020 (in limita locurilor disponibile).

Acte necesare pentru înscriere:

  • copie după cartea de identitate;
  • copie după ultima diploma ( studii superioare) ;
  • copie după certificatul de naştere;
  • copie după certificatul de căsătorie( daca este cazul);
  • adeverinţa medic familie( apt pentru formare profesionala).

Pentru a va putea inscrie trebuie sa trimiteti online fisa de inscriere pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro, iar in data inceperii cursului se va aduce in original impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.

La inceperea cursului se va achita jumatate din valoarea acestuia.

În cazul în care în unitatea dvs. există un număr mai mare de 20 cursanţi, atunci putem să desfăşurăm cursul şi în localitatea dvs.

Prima întâlnire de curs va fi stabilită de către formator, iar următoarele şedinţe vor fi stabilite împreună cu participanţii.

Locaţia cursului: CCD PRAHOVA.

Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri vă rugăm să ne contactaţi!

Vă mulțumim!

O zi bună!

 School Consulting

Ing. Ionescu Gheorghe
         Director 
0723 72 48 84 / 0761 44 87 19
Cerere inscriere – 2019 – School Consulting Srl        nota de informare CURSANTI
www.schoolconsulting.ro

Sc School Consulting Srl , C.u.i 26899149, J 26/ 316/ 2010, Albesti Str. Muzeului Nr. 45 Judetul Mures

 

Oferta curs limba engleza cu certificat ANC

Stimată Doamnă, Stimate Domn

Casa Corpului Didactic a județului Prahova în colaborare cu Sc School Consulting Srl, furnizor de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru  cursul de specializare Comunicare in Limbi Straine – Limba Engleza  care se va desfaşura în municipiul Ploiești.

Cursul se adresează persoanelor care doresc să:

 – îşi îmbunătăţească abilitaţile de exprimare în limba engleză;

 – îşi certifice competenţele dobândite pe parcursul vieţii, într-un mediu informal;

 – sau celor care îşi desfăşoară activitatea într-un mediu în care se utilizează limba engleză, în vederea unei comunicări eficiente.

 Obiectivul cursului de comunicare în limba engleză este acela de a vă ajuta să dobândiţi competenţe în:

    Conversaţie/ Conversation,

    Ascultare/ Listening,

    Citire/ Reading,

    Scriere/Writing,

    Discurs oral/Oral discourse.

Durata cursului  de perfecţionare în ocupaţia Comunicare in Limba Engleză, este de 48 de ore, respectiv 24 de ore de teorie şi 24 de ore de practică. Aceste ore se vor desfăşura după un orar stabilit de comun acord cu participanţii înscrişi la programul de formare profesională.

Unitatea de competenţă dobândită  în cadrul programului de formare şi care este inclusă în “Suplimentul descriptiv al certificatului” de absolvire acordat:

– Comunicare în Limba Engleză

Toate documentele prezentate şi discutate la curs,  rămân la dispoziţia participanţilor pe suport electronic şi/sau prin e-mail sau alte mijloace de comunicare şi a altor documente de interes, la solicitarea acestora.

Finalitatea acestui program de formare profesională constă în participarea la examenul de absolvire constituit din două probe şi anume: proba teoretică formată din 10 întrebări grilă şi proba practică, prezentarea unui portofoliu.

Vă propunem un curs interactiv cu aplicabilitate  imediată a cunoştinţelor la locul dumneavoastră de muncă.

În urma examenului de absolvire:

Cursanţii vor primi certificate de absolvire acreditate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei Naţionale. Acestea vor fi însoţite de un supliment descriptiv menţionând competenţele dobândite în cadrul cursului.

Condiţii de acces: minim invatamant liceal.

Perioada desfăşurării cursului: 28.02.2020-29.03.2020.

Data incepere curs: 28.02.2020 ora 16:00.

Tarif: 400 Ron, cu plata in 2 luni.

Plata programului de formare profesioanala se poate face si de catre institutia in care lucrati, pe baza complectarii anexei nr 1.

La inceperea cursului se va achita jumatate din valoarea acestuia.

În cazul în care în unitatea dvs. există un număr mai mare de 20 cursanţi, atunci putem să desfăşurăm cursul şi în localitatea dvs.

Termen limită de inscriere 27.02.2020 (in limita locurilor disponibile).

Documente  necesare pentru înscriere:

  • copie după cartea de identitate;
  • copie după ultima diploma;
  • copie după certificatul de naştere;
  • copie după certificatul de căsătorie( daca este cazul);
  • adeverinţa medic familie( apt pentru formare profesionala);
  • nota informare privind datele cu caracter personal.

Pentru a va putea inscrie trebuie sa trimiteti online fisa de inscriere pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro, iar in data inceperii cursului se va aduce in original impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.

Prima întâlnire de curs va fi stabilită de către formator, iar următoarele şedinţe vor fi stabilite împreună cu participanţii.

Locaţia cursului: CCD PRAHOVA.

Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri vă rugăm să ne contactaţi!

Ing. Ionescu Gheorghe

Telefon: 0723 724 884 / 0761 448 719 e-mail: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro

Vă multumim!

O zi bună!

Cerere inscriere – 2019 – School Consulting Srl        nota de informare CURSANTI

 

 Simpozion pentru cadre didactice

18 martie 2020_Simpozion pentru cadre didactice_Tendinte moderne in educatia parentala_Gradinita Draganesti

 

Informare pentru unitățile de învățământ

privind

Proiectul internațional de literatura si arte vizuale „Laudă semințelor, celor de față și-n veci tuturor!”,

ediția a XV-a

Anexa 1 la OMEC nr. 5.597/2019 Lista activităților educative naționale ce se vor organiza și desfășura în România în anul 2020, la poziția 235

Proiectul este un concurs  interdisciplinar de lucrări de cercetare, creație literar-artistică și traduceri ale elevilor și cadrelor didactice la următoarele secțiuni:

A. Eseuri, critică și istorie literară pe tema operei și vieții lui Lucian Blaga (elevi și cadre didactice);

B.  Creație literară – Poezie (elevi și cadre didactice);

C. Traduceri (în limbile bulgară, engleză, franceză, germană, maghiară, sârbă și ucraineană)  a unor fragmente din opera lui Lucian Blaga (elevi și cadre didactice);

D.  Artă plastică pe teme blagiene (elevi și cadre didactice);

E.  Informare-documentare pentru opera lui L. Blaga  (numai pentru elevi).

La proiect poate participa orice elev sau cadru didactic care se înscrie în termenul stabilit și respectă regulamentul de organizare și desfășurare al concursului.

Lucrările se trimit în mod obligatoriu în: format electronic și pe suport de hârtie pe adresele Casei Corpului Didactic Alba, precizate mai jos și în regulamentul concursului.

            Jurizarea lucrărilor pentru etapa internațională (luna martie-aprilie 2020) la sediul IȘJ Alba și CCD-Alba;

           Lucrărilor de la etapa națională, poziționa pe locul I și cele din străinătate (data poştei cel târziu 1 martie 2020) vor fi jurizate de comisiile de evaluare ale  Inspectoratului Școlar Județean  Alba;

            Lucrările primite din țară și din străinătate trebuie să respecte condițiile din regulamentul concursului (atenție în special la : Art. 3, Art.10, Art. 11, Art. 12. din regulament), termen data poştei 1 martie 2020.

– în format Word, cu anexele necesare, pe adresa de E-mail a concursului: concursul_lucian_blaga@yahoo.com

– și pe suport de hârtie în plic poștal, cu anexele necesare, pe adresa Casei Corpului Didactic Alba, Str. Gabriel Bethlen, Nr. 7, Alba Iulia, 510009, județul Alba.

Lucrările premiate vor fi publicate în revista on-line: „Laudă semințelor, celor de față și-n veci tuturor”, ISSN 2668-0076, ISSN-L 2668-0076; http://www.ccdab.ro/Editura/Lauda%20Semintelor.html

 

Regulamentul privind Concursul se află pe site-ul CCD Alba: http://www.ccdab.ro/

la: ACTIUNI IN DERULARE  secțiunea PROIECT NAȚIONAL DE LITERATURĂ ȘI ARTE VIZUALE DEDICAT FILOZOFULUI LUCIAN BLAGA – CONCURS „LAUDĂ SEMINȚELOR CELOR DE FAȚĂ ȘI-N VECI TUTUROR”,  EDIŢIA a XV-a

 http://www.ccdab.ro/actiuni%20in%20derulare/actiuni%20in%20derulare.html

sau revistele nr. 1 și nr. 2 la DETALII:

http://www.ccdab.ro/Editura/Lauda%20Semintelor.html

Pentru informații suplimentare:

CASA CORPULUI DIDACTIC ALBA, Str. Gabriel Bethlen, Nr. 7, Alba Iulia, 510009, jud. Alba, România

Telefon: 0258 826147, fax: 0258 833101

 E-mail: concursul_lucian_blaga@yahoo.com 

Prof. Jude Laurențiu, prof. metodist CCD Alba

jude_laurentiu@yahoo.com

Mobil: 0770981968

 

SIMPOZION NAȚIONAL – OPTIMIZAREA PROCESULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT

Fisa de inscriere elevi Simpozion XV      Fisa de inscriere cadre didactice Simpozion XV    PG 1    PG 2

 

CRONICĂ – ANIVERSARE MIHAI EMINESCU la Casa Corpului Didactic Prahova

Eminescu în peisajul cultural românesc, la 170 de ani de la naștere, Casa Corpului Didactic Prahova | Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

 

CURS SPECIALIZARE BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202

Casa Corpului Didactic Prahova în colaborare SC School Consulting SRL, furnizor national de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru cursul de specializare BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202.
Condiţii de acces: studii superioare din orice domeniu.
Data începerii cursului: 11.02.2020 ora 16.00,  la sediul CCD Prahova.
Tarif: 600 Ron, cu plata in 2 rate!!!!!
Pentru a va putea inscrie, trebuie sa trimiteti online, fisa de inscriere, pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro , iar in data inceperii cursului, se va aduce in original, impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.
Locaţia cursului CCD Prahova. Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi! Ing. Ionescu Gheorghe Telefon: 0723 72 4884 / 0761.448.719.

Cerere inscriere – 2020 – School Consulting Srl

Nota de informare CURSANTI

Ofertă curs Specializare Bibliotecar
Anexa 1

 

Invitație Salon literar ,,Artă prin Educație „

SALON INVITATIE

Cu titlul Proiect educațional – Salonul literar ,,Artă prin educație ”  

Proiect Salon Literar

 

Managementul riscului în structurile infodocumentare

Programul de formare continuă cu tema Managementul riscului în structurile infodocumentare – biblioteci și CDI-uri, va începe miercuri, 15 ianuarie 2020, de la ora 14.00.




Ziua Culturii Naționale

Miercuri, 15 Ianuarie 2020, între orele 13.00-14.00, Biblioteca CCD Prahova organizează activitatea cu tema „Luceafărul literaturii române”, dedicată celebrării Zilei Culturii Naționale și personalității celui mai mare scriitor român, Mihai Eminescu.
 

 

 

Evaluare finală – Instrumente multimedia în școală

Vă reamintim că evaluările finale în cazul programului de formare continuăInstrumente multimedia în școală (60 h, nr. ore face-to-face /față-în-față: 30 h; nr. ore on-line/e-learning:  30 h) pentru grupele 1, 2, 3 vor avea loc astfel:

–       grupa a 3-a   – joi (19.12.2019), ora 9:00, Sala 11, Casa Corpului Didactic Prahova.

–       grupele 1 și 2  – vineri (20.12.2019), ora 14:00,  Sala  10 respectiv sala 11, Casa Corpului Didactic Prahova.

Succes!

 

Simpozion Județean ,,Teatrul, un mod de a trăi”
Fisa de inscriere SimpozionREGULAMENT SIMPOZION MV
Înscrieri    Aici

În urma înscrierilor dumneavoastră  la programul de formare  NOI PERSPECTIVE ALE PREDĂRII LIMBII ROMÂNE ȘI LIMBII LATINE ÎN GIMNAZIU (12 ore), program avizat de D.G.Î.S.S.E.P.- Direcția învătare pe tot parcursul vieții din M.E.N. prin Adresa nr. 37710/18.10.2019, va anunțăm că prima zi de curs va fi 07.12.2019, ora 9, Sala de Consiliu, parter, C.C.D. Prahova.  

Dosarul de înscriere va conţine:

  • Formularul de înscriere (download);
  • Adeverința tip (download)  şi celelalte documente precizate în Formularul de înscriere.

Acesta se va aduce pe 07.12.2019, la C.C.D. Prahova.

Succes!


Vă anuntăm că activitatea metodico-științificăIncluziunea copiilor afectați de migrație – ICAMNET – Parteneriat ERASMUS+ de mare succes în care este implicat I.S.J. Prahovadin data de 28 noiembrie 2019, ora 9.00 la Casa Corpului Didactic Prahova, va fi reprogramata la o dată ce va fi stabilită ulterior.

 

SIMPOZION ZIUA INTERNAȚIONALĂ A DREPTURILOR OMULUI
INVITAȚIE

APEL SELECȚIE FORMATORI – Proiect CRED

CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN, în calitate de coordonator partener al M.E.N, anunță organizarea selecției pentru ocuparea unor posturi de formatori în regiunea SUD-MUNTENIA în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI” – CRED, cod SMIS 2014+: 118327

Programul de formare  LEGI, NORME ȘI PROCEDURI ÎN MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE DIN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT (24 de ore), program avizat de D.G.Î.S.S.E.P.- Direcția învătare pe tot parcursul vieții din M.E.N. prin Adresa nr. 37710/18.10.2019 se va desfasura incepand cu data de  14.11.2019ora 16, sala 12, C.C.D. Prahova.  

 


Anunț Cerc Biblioteconomie și Știința Informării
Cercul pedagogic la Biblioteconomie si Știința Informării, aferent semestrului I al anului școlar 2019-2020, va avea loc în data de 5 decembrie 2019, la Liceul Tehnologic Elie Radu, mun. Ploiești, de la ora 10.00 (9.30-10.00-primirea invitaților).
 
 
 
 
 ASOCIAȚIA PENTRU EDUCAȚIE ȘI CULTURĂ ADLITTERA organizează sesiunea a doua a workshop-ului „SUPERDASCĂL” dedicat cadrelor didactice din ciclul de învățământ primar și gimnazial.

 https://drive.google.com/drive/folders/1FLPiGw2BoZIeZiaWGW-uglIbsHtn35nN

Cadrele didactice interesate de acest workshop pot participa la sediul Casei Corpului Didactic Prahova sau, la cerere, în școala în care activează. 

 

Astfel, în parteneriat cu Casa Corpului Didactic Prahova, în perioada octombrie 2019 – februarie 2020, Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera (AECA) invită cadrele didactice din ciclul de învățământ primar și gimnazial la workshop edutainment

Inscrierea apasati aici

 
 
 
 
Ministerul Educației Naționale supune consultării publice documentele Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național și  Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor, elaborate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED”, cod SMIS 2014+: 118327, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.
 
Documentele au fost elaborate în cadrul subactivităților A1.1(documentul Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național) și A1.2(documentul Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor), din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” de grupuri de lucru compuse din experți în curriculum din cadrul Institutului de Științe ale Educației (ISE) și din cadrul Ministerului Educației Naționale (MEN).
 
Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național promovează o concepţie curriculară unitară şi coerentă, având ca referinţă competenţele-cheie, definite la nivel european și indicate explicit în Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 ca finalități ale sistemului educațional preuniversitar.
 
Elaborarea metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor reprezintă unul dintre obiectivele proiectului CRED.
 
Participarea dumneavoastră la procesul de consultare este foarte importantă pentru a colecta propuneri concrete de îmbunătățire și completare a documentelor.
 
Feedback-ul poate fi transmis în două moduri, pentru fiecare dintre cele două documente:
 
Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național(A1.1) – feedback-ul poate fi trimis până în data de 8 noiembrie, inclusiv:
 
prin completarea unui chestionar online: https://www.surveymonkey.com/r/EDUCRED (Notă: Completarea chestionarului durează aproximativ 15 minute.)
prin trimiterea unor opinii argumentate, propuneri și sugestii pe adresa de e-mail contact@educred.ro, menționând subiectul acestei consultări. Click AICI, pentru a descărca documentul
 
 
Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor(A1.2) – feedback-ul poate fi trimis până în data de 12 noiembrie, inclusiv:
 
prin completarea unui chestionar online: https://www.surveymonkey.com/r/CurriculumDeciziaScolii (Notă: Completarea chestionarului durează aproximativ 15 minute.)
prin trimiterea unor opinii argumentate, propuneri și sugestii pe adresa de e-mail contact@educred.ro, menționând subiectul acestei consultări. Click AICI, pentru a descărca documentul

 

Clic aici   etapa I formare 2019 2020 CCDPH

În atenția cadrelor didactice care s-au înscris și au confirmat participarea la programul de formare Management și comunicare în învățământ (120 ore 30 CPT).

Dosarul de înscriere se depune până vineri 8 noiembrie 2019 ora 14.00 la secretariatul Casei Corpului Didactic Prahova.

Prima zi de curs va fi sâmbăta, 9 noiembrie 2019,  ora 9.00, sala 12 , C.C.D. Prahova.

 

În atentia cadrelor didactice care s-au înscris la programul de formare avizat  Noua generație de proiecte educaționale europene 2014-2020

Vă informam ca programul avizat  Noua generație de proiecte educaționale europene 2014-2020  va începe  în data de 8 nov. 2019 (vineri), ora 14.00 la sediul Casei Corpului Didactic Prahova, sala 13. Următoarele întâlniri se vorcomunica la prima ședință de curs.

 

PROGRAMUL  DE FORMARE ACREDITAT INSTRUMENTE MULTIMEDIA ÎN ȘCOALĂ

În atenția cadrelor didactice care au depus dosar de înscriere la secretariatul Casei Corpului Didactic Prahova în vederea  participării la programul  de formare acreditat Instrumente Multimedia în Școală.

Vineri, 25 octombrie 2019, ora 14, CCD Prahova, sălile 10,11, programul de formare acreditat Instrumente Multimedia în Școală 60 de ore (30 ore face to face, 30 ore online, 15 C.P.T.)gratuit,  destinat cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prahovean care au 0 Credite Profesionale Transferabile  va avea sedința de curs face to face pentru primele două grupe.

 

WORKSHOPS PENTRU PROFESORII DE LIMBA ENGLEZĂ

CATE PLOIESTI            Prezentare CATE Ploiesti 2019

 
CURS CCD PH ADRESAT CADRELOR DIDACTICE CARE DEȚIN ZERO CREDITE PROFESIONALE TRANSFERABILE

Înscrierea la cursurile organizate

de Casa Corpului Didactic Prahova

—cadre didactice care dețin zero

Credite Profesionale Transferabile—

Având în vedere că în formularul FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE FORMARE CONTINUĂ II; an școlar 2019-2020 ați declarat ca dețineți 0 Credite Profesionale Transferabile, Casa Corpului Didactic Prahova vă informează că, în perioada octombrie – decembrie 2019, se vor organiza sesiuni de formare continuă prin programul acreditat Instrumente Multimedia în Școală 60 de ore (30 ore face to face, 30 ore online), destinat cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar prahovean, la care puteți participa gratuit.

Fiecare cursant va semna o declaraţie pe propria răspundere, referitoare la numărul de credite profesionale transferabile deţinute, la prima sedință de curs proiectată.

Pentru primele grupe, întâlnirile face to face se vor organiza în zilele de vineri, începând cu ora 14 (7 întâlniri), la sediul CCD PH. Evaluarea finala are loc pe data de 20 decembrie 2019.

Cadrele didactice interesate și care pot participa la acest program de formare (programul nr.3 din listă), se pot înscrie până duminică, 20 octombrie 2019, ora 18:00, accesând linkul de mai jos:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddLNpZ-1CnnuuVXGOpNePfAw2W8dhL3qXYrDHTdo8Dma-8qw/viewform

La rubrica Menţionez că pot frecventa cursurile în una din zilele”,  alegeti “vineri p.m”.  !!!!!

La rubrica “Observatii” completati “0 credite”.

 Dosarul de înscriere care va conţine  Formularul de inscriere (download)Adeverinta tip (download)  şi celelalte documente precizate în Formularul de înscriere) se va aduce până pe data de 23 octombrie 2019, ora 15:30,  la secretariatul C.C.D. Prahova.

 Director C.C.D. Prahova,

Prof. CAZACU Mariana

CERCURI PEDAGOGICE 2019-2020.

2019-2020 PH_ BROSURA CERCURI PEDAGOGICE

ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT

În vederea realizării monitorizării / evidenței activității bibliotecilor școlare și a centrelor de documentare și informare din sistemul de învățământ preuniversitar, la nivelul județului Prahova, vă trimitem Fișa de evidență a activității bibliotecii (va fi completată de bibliotecarul școlar / responsabilul cu activitatea bibliotecii) și Fișa de monitorizare a activității CDI (va fi completată de responsabilul cu activitatea CDI / profesorul documentarist).

         Acestea vor fi semnate de directorul unității școlare, vor fi  ștampilate și vor fi trimise în format scanat, la adresa de e-mail: ccdph_biblioteca@yahoo.com, până la data limită de 31.10.2019.
adresa monotorizare si evidenta           fisa activitate biblioteca scolara                fisa monitorizare CDI

         Vă mulțumim pentru colaborare!

Adresa MEN_CCD_2872-2019 privind echivalarea și acordarea unui număr de credite profesionale transferabile
Adresa MEN_CCD_2872-2019

În atenția responsabililor de cerc pedagogic

Vă punem la dispoziție formularul online       Centralizator al activităților de formare  prin cercuri pedagogice; anul școlar 2019-2020.

Formularul va fi completat de către responsabilul de cerc pedagogic în termen de 2 zile de la data desfășurării cercului pedagogic.

 Link formular

Mulțumim pentru colaborare.

Notă: documentul și modalitatea  de lucru  sunt identice cu anul școlar anterior.

Depunere dosare de înscriere pentru cadrele didactice selectate pentru programul de formare CRED –învățământ gimnazial

În atenția conducerii unităților de învățământ și a cadrelor didactice

selectate pentru programul de formare CRED

         Ref: Depunerea dosarelor de înscriere

          Având în vedere organizarea programului de formare CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți –învățământ gimnazial, pentru disciplinele Limba și literatura română, Matematică, Fizică, cadrele didactice selectate și validate de C.A. al unității de învățământ vor depune dosarele de înscriere printr-un delegat al unității de învățământ PJ,  la Casa Corpului Didactic Prahova, în Sala 12, etajul 1, conform următorului program:

Vineri, 27 septembrie 2019: în intervalul orar 8:00 – 10:00; 14:00 – 16:00

Luni, 30 septembrie 2019: în intervalul orar 14:00 – 16:00

Dosarul de înscriere (în folie de plastic pentru fiecare cursant, documente necapsate) va conține următoarele documente:

  1. Cerere de înscriere (Anexa 1)
  2. Formular grup țintă (Anexa 2),
  3. Acord de prelucrare a datelor (Anexa 3)
  4. Declarație de disponibilitate (Anexa 4)
  5. copie CI/BI
  6. copie certificat de naștere
  7. copie certificat căsătorie
  8. copie diploma de licență
  9. adeverință eliberată de unitatea de învățământ

        Pentru informații suplimentare, vă rugăm să luați legătura cu doamna Felicia Georgescu, expert local grup țintă, tel. 0745 038805.

Director,

Prof. Daniela-Mariana CAZACU

ANEXA 1_CERERE DE INSCRIERE_PROGRAM_Gimnazial
anexe varianta noua

CONSFĂTUIRI JUDEȚENE DE SPECIALITATE, BIBLIOTECARI ȘCOLARI ȘI PROFESORI-DOCUMENTARIȘTI

Calendar consfatuiri an sc. 2019-2020

OFERTA CCDPH CURSURI 2019-2020

Casa Corpului Didactic Prahova  îşi propune, pentru anul școlar 2019-2020, promovarea unei oferte educaționale care să răspundă nevoilor de formare continua și dezvoltare profesională a cadrelor didactice din județul Prahova.

Puteți descărca OFERTA  apăsând aici.

BROȘURA o puteți descărca apăsând aici.

Dosarul de înscriere care va conţine Formularul de inscriere (download)Adeverinta tip (download)  şi celelalte documente precizate în Formularul de înscriere) se va aduce în prima zi de curs, care va fi stabilită ulterior, la C.C.D. Prahova.

Înscrierea online pentru cursurile acreditate se poate realiza apăsând linkul următor acreditate

Înscrierea online pentru cursurile avizate se poate realiza apăsând linkul următor avizate

* La sediul instituției şi în filialele C.C.D. Prahova se vor desfășura periodic activități metodico-științifice, conform calendarului disponibil pe site.

CURS SPECIALIZARE BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202

Casa Corpului Didactic Prahova în colaborare SC School Consulting SRL, furnizor national de formare profesionala, autorizat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei Naţionale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, anunta deschiderea sesiunii de inscrieri pentru cursul de specializare BIBLIOTECAR cod C.O.R 262202.
Condiţii de acces: studii superioare din orice domeniu.
Data începerii cursului: 31.10.2019
Tarif: 600 Ron, cu plata in 2 rate!!!!!
Pentru a va putea inscrie, trebuie sa trimiteti online, fisa de inscriere, pe adresa de email: gigi.ionescu@schoolconsulting.ro , iar in data inceperii cursului, se va aduce in original, impreuna cu urmatoarele acte: copie carte de identitate, copie certificat de nastere, copie ultima diploma de studii si adeverinta de la medicul de familie sau de la medicina muncii cu specificatia”apt pentru formare profesionala”.
Locaţia cursului CCD Prahova. Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi! Ing. Ionescu Gheorghe Telefon: 0723 72 4884 / 0761.448.719.

Cerere inscriere – 2019 – School Consulting Srl

Nota de informare CURSANTI

Ofertă curs Specializare Bibliotecar
Anexa 1

  februarie 2020